[SGW] SGW Bathmen - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IndianSummer

SGW Bathmen - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-07 13:08

Nou, kom maar op met die verslagen!

Ik weet iig al 1 bokker die erg goed gereden heeft OK dan!

TeeGee

Re: SGW Bathmen - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 15:53

IndianSummer schreef:
Nou, kom maar op met die verslagen!

Ik weet iig al 1 bokker die erg goed gereden heeft +:)+

Ik ook!! Haha!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 16:09

Ik denk ook dat ik weet wie.. maar niet zeker Tong uitsteken

Bedoelen jullie rowo?

edit: ow en even vertellen hoe het bij mezelf ging.. Clown

Op weg naar de dressuur was hij enorm fris. Bij het losrijden werd hij wel weer rustiger. TE rustig want in de proef was hij nogal traag en slecht aan het been. Erg jammer. Resultaat: 183 punten. In vergelijking met de rest was het best laag. Er zat 1 1/2 uur tussen het springen in de dressuur. Dus toch maar even afgezadeld even springen gekeken en weer op gezadeld. Met springen waren we foutloos. Naar de DA. Hartslag was 56. Voor we naar de start gingen nog een aantal keer de crosshindernissen gesprongen, omdat hij erg energiek was en van alleen maar stappen raakt hij erg opgefokt. Terwijl er nog 2 voor mij waren was hij erg onrustig met op het paadje heen en weer stappen. Toen hij zelf mocht starten werd hij wel iets rustiger en stond best netjes stil in het starthok (wat hij normaal nog best moeilijk vind). Hindernis 1,2 &3 waren we heel snel over heen. Hij had heel erg veel zin en ging veels te hard. Heb hem een paar keer flink moeten terug nemen. Na hindernis 4 en 5 een grote boog naar hindernis 6 gereden. Daar gingen we eigelijk ook net iets te hard op af. De hindernissen daarna ging het wel goed en we reden wat beter in 1 tempo. Bij de waterbak nam ik het kleine boomstronkje aan de rechterkant, omdat ik een paar jaar geleden een weigering had gehad met een andere pony op de linkerhindernis. Nou zou Parkaval dat wsl niet doen, maar ik was zelf nogal onzeker over die hindernis. Door de waterbak ging heel erg snel. Na de waterbak moesten we naar de eennalaatste hindernis. Daar reed ik perongeluk echt een enorme kloteafstand op. Eerst had ik dat niet door en toen ik het door kreeg was het al te laat. Dacht dat hij zou weigeren en ik had hem gelijk gegeven, maar het ging goed. Ook de laatste hindernis naar de finish ging goed. Foutloos dus en binnen de tijd. Alleen door mijn dressuurpunten had ik geen prijs. Na de cross had hij hartslag 60 en we hebben even de kalkoenen eruit gehaald en ik ben naar huis gestapt. Heb zelfs nog een stukje gegaloppeerd, omdat hij nogal energiek was.

Maar ben toch wel tevreden dat we weer een keer helemaal foutloos zijn. Pling
Laatst bijgewerkt door Kahawa op 20-10-07 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 16:15

Ja

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 16:21

Haha... ik werd echt bedolven onder smsjes van iedereen. Echt lief, bedankt allemaall!

Ik was idd KAMPIOEN Go jij! Go jij! Vandaag alles foutloos en binnen de tijd. Na mijn eerste plek van gister kon ik dus alleen maar 1 gebleven zijn. De nummer 2 stond eigenlijk behoorlijk ver achter mij...
Het ging verder in de cross en springen ook super fijn! Ben echt trots op mijn knollie!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 16:23

GEFELICITEERD!! OK dan! Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 16:27

Welke klasse rijd jij dan skygirl?

Dela heeft foto's van me gemaakt.. aantal waren echt super mooi!!!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 16:28

Ik rijd bij de B pony's.

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 16:36

Super Rowo.OK dan! lijkt me een geweldig gevoel om daar zo op het podium te staan als kampioen.
En Skygirl ook natuurlijk, hardstikke netjes.Lachen

We waren vanochtend om 7 uur in Bathmen.
En het was kouud.:
Kwart voor acht kalkoenen gaan draaien en daarna gezadeld.
Bij het losrijden liep ie lekker, beetje te kloten wel voor dat ik het proefje inging.
In het proefje ging het iets minder en ik zat wat te prutsen in het midden, 187, 4e exeqo stond ik daarmee.
Foutloos gesprongen.
&Cyrano ging helemaal knorren toen we naar de cross gingen,hij had er helemaal zin in.
Hartslag was 48 voor de cross.Tong uitsteken Hij heeft nooit lager dan 60, maar dat was gewoon goed volgens de da.
Ik ging goed van start, hij pakte super aan.
Ik reed bijna de verkeerde hindernis 3, net voor de Mhindernis 3 naar de goeie gedraait.
Hardstikke scheef ervoor, maar Cyrano redde me daar super, en gelukkig was het een simpel sprongetje.Lachen
Alleen ik kreeg 'm niet goed vooruit in de cross, hij wil niet zo hard galloperen.
Maar de hindernissen gingen super, foutloos gereden.Haha!
Alleen wel tijdfouten.
Maar helemaal tevreden.Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 16:38

Super BerdientJ!

het was niet heel erg zo super om daar te staan. Je stond gewooon met 9 man op dat ding op plek 1.. Zo speciaal voel je je dan niet meer. Vond ik echt zonde dat ze dat niet anders hadden gedaan.

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 16:39

Mandy ik hoorde al van de 2e in je klasse dat je kampioen was! Super! Gefeliciteerd

Rowie en Berdien ook netjes gereden

Ik heb vandaag de hele dag heerlijk in het zonnetje gezeten! Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 16:42

Op jou plek was het idd wel goed vol te houden. K had medelijden met de mensen in het bos..

Ik wist trouwens niet dat de prijsuitreiking in offieel tenue moest. En aangzien ik gister al had gedressuurt had ik geen witte rijbroek, handschoenen, plastron en jasje bij me. In 5 minuten echt overal van alles vandaan gehaald Nagelbijten / Gniffelen Viel dat nog op ??
Laatst bijgewerkt door rowo op 20-10-07 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 16:44

rowo schreef:
Op jou plek was het idd wel goed vol te houden. K had medelijden met de mensen in het bos..

Ik wist trouwens niet dat de prijsuitreiking in offieel tenue moest. En aangzien ik gister al had gedressuurt had ik geen witte rijbroek, handschoenen, plastron en jasje bij me. In 5 minuten echt overal van alles vandaag gehaald Nagelbijten / Gniffelen Viel dat nog op ??

Ik ben niet bij de prijsuitreiking geweest, dus niets gezien!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 16:50

Gefeliciteerd Rowo!! Gaaf Clown .

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 17:05

Gefeliciteerd Rowo Go jij! Go jij!

Berdien en Skygirl: gefeliciteerd met jullie foutloze cross

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 17:28

Proficiat Rowo!

Goed gereden Berdien en SG Ja

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 17:47

GEFELICITEERD ROWO Haha!

Nou mijn verslag:

Vanmorgenw aren we half 10 daar, lekker op tijd want moest pas om 11 uur rijden. Nog even bij springen gekeken en toen opgezadeld. Losrijden ging fijn Ja En in de ring, ja hoor Huilen van het lachen niet meer vooruit te branden zoals heel vaak Huilen van het lachen Nou was echt niet tevreden. Had uiteindelijk 190 punten Bloos! Echt onverdiend, en stond 2e.. Toen nog even sukje van de cross gekeken en weer opgezadeld. Paar sprongetjes gemaakt. Ging fijn Ja En springparcours foutloos. Daarna de cross in, hartslag was verder allemaal goed. Helaas had ik in de cross weigering op de laatste hindernis (stom stom stom, was weer iets te overmoedig).. En heel veel tijdfouten Bloos Uiteindelijk was ik 10e.. Maarja, heb verder wel lekker gecrosst Lachen

En niet verkeerd toch als je bedenkt dat ik vorige week vrijdag en zaterdag en zondag nog op krukken liep Haha!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 17:53

Toch goed gedaan Urose! Haha! Wel balen van die weigering op de laatste hindernis.. Was jij toevallig na mij eigelijk? Ik was nummer 96.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 17:56

Rowo gefeliciteerd!!!!
Urose ook proficiat met je prestatie!

Ik ben heel erg teleurgesteld.
Dressuur ging aardig.
Springen met losrijden wat moeizaam, maar ok.
In het parcours echter ging er niets meer. Afstanden klopten niet, Nick ging te hard, ik remde te hard, ze ging te traag, ik zat verkeerd, ik weet het allemaal niet meer....
8 balken en we konden weer naar huis.
Heb heel penny een potje staan janken. Mede omdat ik dus ook niet naar Hattem zal kunnen gaan...
Ik baal echt enorm.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 17:57

Agossie toch Nickeltje Ach gut Dat is balen Verdrietig

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 17:59

Ja. Zit echt met een enorm gefrustreerd gevoel hier.
Geen Hattem, dus ook geen trainingen de komende woensdagen denk ik (????)
En gewoon een waardeloos gevoel over hoe dat parcours verlopen is.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 17:59

Je kunt gerust komen trainen hoor, lang niet iedereen gaat naar Hattem.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 18:00

Ow top!!!, dat maakt dan het leed ietsiepietsie minder erg...
Ben er dan wel gewoon beide trainingen denk ik. Maar ik dwaal af. Dit bespreken we elders wel.

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 18:09

Das echt balen Nickel... Ach gut
Gewoon lekker gaan trainen en het seizoen lekker afsluiten!!

Rowo, ik had al een flauw vermoeden dat je eerste was gebleven... was te zien aan je finish!! Haha!
Super gefeliciteerd! Echt goed gedaan. Hoe heb je nu 4 & 5 gereden? en ging 7 goed?

Mijn verslag:
Een zeer K voorbereiding (had donderdag in de les een ander bit erin, waarvan ik dacht dat het dezelfde was als van een vriendin (die had ik een weekje geleend en today liep er super op!).
Maar dit bleek een ander bit te zijn. Als deze meer dan 10 graden draait wordt het een stang... Verdrietig En daar kwam ik achter toen Today dus geen balk meer wilde springen in de les... (ik was echt aan het balen.. No Cheer Maar op het laatst van de les een ander bit geleend van iemand uit de 2e les en ze sprong gelukkig weer!! maar goed... het vertrouwen was bij mij even zoek... Verdrietig
Vrijdag gedressuurd in de regen... Sporen vergeten Gestoord maar al met al 188 punten waar ik heel tevreden mee was! Vandaag op tijd naar Bathmen, springen ging goed, 1 weigering (mijn fout, was een ophouding teveel) en een balk (Today's fout, ze kwam er goed passend bij). Cross ging goed, alleen een weigering op 3 en 7 en dat was beide keren mijn fout. Ik reed niet genoeg. 2e keer sprong ze het zo en hindernis 7 zelfs vanuit een l.u.l.lig draf/galopje. Verder de cross zeer goed uitgereden.

Baal van mezelf. Today heeft het vandaag heel goed gedaan en heeft geen 'schade' opgelopen van de springles van donderdag. Bij mij zit het alleen nog tussen mijn oren en dan rij ik niet meer!!! Stoom uit je oren
Maar goed... volgende week barchem en ik ga mezelf eens even een schop onder mijn kont geven dat ik niet zo moet prutsen en dan komt het allicht wel weer goed...

Iedereen die nog meer goed gereden heeft... super gedaan!
Mensen die nog moeten en hier lezen.... Succes!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 18:09

Gefeliciteerd Rowo!!!
Wat ontzettend balen Nickeltje Ach gut