Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goeiemiddag 
!
. Had ik 180.
!
). Maar toen kreeg ik hem weer een beetje, en toen heel schuin hindernis 1 gesprongen omdat ik er anders helemaal niet bij kwam. En verder alles super (het was bij hindernis 1 ok niet de hindernis maar iets dat tegenover lag). Maar ik was dus foutloos. En super fijn gereden
.
!
.
, Een pechbalk + een gruwelijke fout, en de laatste oxer van het parcours was ook mijn fout. 3 balken, maar het gaat toch steeds een beetje beter... Volgende keer beter. Dan crossen, hartslag na het springen was 48, netjes volgens de dierenarts. Cross ging super, nergens getweifeld. Alleen bij de tweede dubbel op het veld was ik even vegeten dat het een in-uit was. REMMEN!! Hij redde zich er goed uit gelukkig. en geen tijdfouten. Na de cross ben ik (te) snel weer naar de DA gaan en had hij een hartslag van 84(!) Oeps, volgende keer maar wat langer stappen... verder wel een leuke dag!!
Had je nog een prijs?
185 pnt, dus viel nog mee.
Ben schuin over 1 gesprongen
Ik was zo blij
) en een weigering op de witte muur, maar ach, wit en muren gaat bij die van mij niet zo goed samen, dus was blij dat ik erover heen kwam. Daarna naar de dierenarts, hartslag van 68. Nog even wat ingesprongen en toen de cross in. Bij de eerste hindernis liep ze wat te kloten, bij hindernis 2 nogsteeds, daarna ging het wat beter. Op hindernis 7, dat klokkenhuis ding, daar had ik een weigering, maar verder super rond gekomen. Vanaf hindernis 8 begon ze het echt te snappen, zo leuk. Na de cross was haar hartslag 60, apart paard. Iedereen gefeliciteerd verder!
Haha, jaa, hindernis een was een raar iets.

. Mafkees.
Citaat:Paard heeft zo weinig impuls dat hij vergeet zijn voeten op te tillen

Bij t water schrok ze zich dood en ging ze op dr eigen pootjes staan waardoor ze bijna op dr smoel ging en een springschoen verloor, daarna t alternatief genomen.. Had 8.8 strafpunten voor de tijd, denk ook daardoor.. Maar verder superfijn gecrosst, ging echt fijn 
. Maar normaal kijkt die van mij ook niet zo. Maar hij was een beetje boos.
. En rondjes te draaien en mij eraf proberen te gooien. Nja toen liep mn tijd al maar ik moest eerst weer bij het starthok zien te komen (dat heeft ook tijd gekost) en dan daar vlak voor hindernis 1. Dus had wat tijdfouten. Maar hij heeft het goedgemaakt door foutloos te crossen
. Ging gewoon echt fijn. 
.
In de M paarden was hindernis 14 een 3-sprong op in-uit. Alles wat ik gezien heb, nam dan ook t alternatief daar.. 
.