Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Omdat wij doodop aan de friet zaten toen de uitslag bekend werd, zijn wij niet gaan kijken voor de prijsuitreiking. Rob Janssen (TA) heeft mij toen gelukkig nog wel mijn 2 wp én uitslagwijziging kunnen helpen, maar naar de echte prijs kon ik fluiten. Zelfs nog geen excuses vd organisatie gehad....
Kwam erop neer dat een jurylid van een andere ring (toevallig uit mijn woonplaats maar van andere club) met mijn jury heeft gepraat nadat de uitslag bekend was. Haár ruiter met haár paard waren namelijk 15e geworden in mijn ring terwijl het heel goed ging. Aangezien ik toevallig tegen die meid had gezegd dat 'mijn proef gelukkig wel ging maar het losrijden echt klote was' kon ik dus volgens hun niet beter gereden hebben en moesten onze coupons wel verwisseld zijn (want we hebben dezelfde voorletters
).

miss_jumpy schreef:Weten jullie zeker dat dat protest bij de Technisch Afgevaardigde moet worden ingediend? Ik dacht namelijk dat je dat bij de Federatie Vertegenwoordiger moet doen, die loopt daar namelijk rond namens de KNHS......
Ik zie niet zo in wat de TA met een protest te maken heeft...