Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) resultaat een weigering en foutief een hindernis pakken
diskwalificatie, vanaf dat moment neem ik tijdens het cross lopen een blaadje mee, hier schrijf ik mijn eigen aantekeningen op wat er komt en welke bocht dit kan ik dan lekker bestuderen en blijf ik weten wat er komt, ik zet de hindernissen (desnoods) op de fotocamera (digi) en dan kan ik ze nog als in een filmpje terug zien, twee keer lopen hoeft voor mij dan niet. Na de cross verwijder ik de foto's dan, in diepenheim heb ik eenmaal gelopen en wist ik weer wat ik deed

Caatje1986 schreef:Ik loop altijd minimaal 1x, vaak voor de dressuur of de dag ervoor. Het liefst daarna nog een keer als ze al gestart zijn zodat ik kan zien hoe eventuele moeilijke hindernissen genomen worden. Toch best prettig ook voor bepaalde afstanden of lijntjes.
) Natuurlijk luk dit meestal niet. Op nieuw terrein loop ik het liefst 2 keer. Op bekend terrein ook het liefst 2 keer maar als dat erg veel moeite kost doe ik het 1 keer. Als het kan wil ik de hindernissen graag gesprongen zien worden. Soms fiets ik dan op de wedstrijddag naar een bepaalde hindernis die al gesprongen wordt.
sfranken schreef:...
In tegenstelling tot de meeste hierboven loop ik de cross niet graag met mederuiters. Ten eerste klets ik dan te veel en ben dus teveel afgeleid en ten tweede heeft iedereen zijn eigen mening en bestaat de kans dat ik ga twijfelen als anderen het anders zou gaan doen. Ik heb er ook een hekel aan om met losrijden van de cross nog met mederuiters de hindernissen door te nemen, ik wil graag mijn plan trekken tijdens het lopen en er niet meer over discussieren.
...