?hier mijn verslagje,
's Morgens vertrokken we om half 9, klein uurtje rijden. Ik hoefde pas om half 12 te dressuren, dat uitliep naar 12 uur... Met losrijden liep ze super fijn
Het meisje waar ik tegen moest, moest met 2 pony's rijden en had 1 pony dus al gereden (die voor mij moest). De ring lag ong 5 min. leeg dus mijn moeder ging naar de jury toe met de vraag of wij misschien mochten starten omdat nr 61 toch al geweest was, maar nee van de jury mochten we niet starte, nr 63 moest eerst omdat ze met de verkeerde pony eerder gestart had.. Toen zij in de ring zat, begon Mendely heel vervelend te doen, de zon kwam erdoor en er kwamen allemaal vliegjes
, gelukkig viel het in de proef nog wel mee. Kort na de dressuur moest ik alweer springen, dat ging niet zo goed
. Mendely was ontzettend heet, en ik reed dr iets teveel terug en probeerde teveel te regelen, ik kreeg daardoor een balkje en 4 tijdstrafpunten
De cross liep heeeel lekker
, het was niet een makkelijke cross, het waren heel veel combinatie sprongen, en er waren 2 waterbakken, die ook niet erg makkelijk waren
Mendely sprong alles zo in 1x, ik heb op mijn eigen tempo gereden en niet écht gecrosst maar gewoon normaal.Op een lang stuk kon je flink doorgalloperen, ik dacht ik trek eens ns een sprintje
en tja, voordat ik er ergere in had was ik al voorbij de hindernis
, omgedraaid en gesprongen,ze hadden het gelukkig niet geteld als weigering. Toen ik naar de laatste hindernis gallopeerde, stonden Yolien, Mam en nog een paar bij de finish te zwaaie

Toen we uitgestapt hadden, en afgezadeld hing de tussenstand eral, ik stond 9 pntn voor met de dressuur en had 8 stfpnten met springen, dus ik stond nog 1 puntje los
. Ik was wel 23 sec. te laat met de cross, maar er was er nog maar één die op de hele dag binnen de tijd had gereden, dus het was eigelijk beetje hopen dat de rest ook buiten de tijd reed
nee grapje, het ging toch maar om de ervaring op te doen, ik hoefde niet persé te winnen.de rest maakte allemaal fouten, en had ik dus gewonnen
waarvan, een hele mooie deken, en van mijn moeder een stalplaat met de tekst: 'Winnaar Arendonk 2007' en met een foto van Mendely en mij in de cross erop 
Kortom, een heele mooie dag,
veel geleerd (zelfs mijn talen een beetje bijgespijkerd, met al die frans/duits pratende mensen
)én niet te vergeten, prachtig weer
Hoezo het zat tegen
6e plek met 46 terwijl de eerste in de 39 zat.
2e water in volle galop en op naar de grote coffin, hier moest de B over of door de brede greppel heen en de hindernissen op de heuveltjes mochten meegenomen worden maar alleen de greppel was afgevlagd. Plato keek heel even naar het gat maar ging er toen enorm groot overheen zodat we binnen1 galopsprong al bij het hindernisje waren en fijn erover.
Hij hield in en sprong uit bijna stilstand en maakte daarbij een gekke draai onder me waardoor ik erlangs kwam te hangen. Heb me na 2 passen maar laten vallen want ik kwam er niet meer op. Heb me toch liggen vloeken in het gras want Plato ging in volle galop naar de finish
echt rot. En dan ook nog zo'n terugreis