Ik zie hier allemaal mensen uit Oosterwolde op Bokt en vroeg me af wie er ook op de silver ranch rijden ?
en wanneer en op welk paard.
Ik ben nieuw hier op bokt en ben nieuwsgierig naar de ervaringen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en als je er al lest piggeljay schreef:hallo, ik rijdt niet op de silver ranch, maar woon er wel vlak bij![]()
wat wil je precies weten over de silver ranch? rij je er zelf of wil je er gaan rijden.
mijn ervaring met de silver ranch: als ik mensen bij mij krijg die western willen gaan rijden maar er nog geen ervaring mee hebben stuur ik door naar hun.
Gaby en Kelly hebben ervaring met beginnende ruiters en geven ook erg profesioneel les zonder dat je allerlei moeilijke handeling hoef te doen.
als je zou willen gaan lessen zou ik het zeker doenen als je er al lest
goede keuze
Ik was eigenlijk gewoon benieuwd wie er nog meer lest Romkabouter schreef:Alleen als er wedstrijd is

supertinkie schreef:Wou er altijd gaan lessen woon alleen wat te ver weg en rijdt bijna geen western meer, alleen op buitenrit
Rinza schreef:Ik rij 1 keer per week. Nu één jaar. Begon ook op Nippy, rij nu op mijn eigen paard. Begon bij Kelly, toen ivm werk door naar Gaby, en nu inmiddels weer bij Kelly.
Grtz Amarins

pintogirl schreef:Ik ga dr mischien rijden..
28 oktober proefles..
laura
Succes !