Ze loopt absoluut niet graag dressuur. Als ze in een piste loopt gaat ze teugelmank lopen en probeert op alle mogenlijke manieren onder het werk uit te komen. Ze is helemaal nagekeken door een osteopaat en dierenarts. Dat mank lopen is echt teugelmank.
Als ik haar laat springen loopt ze absoluut niet meer mank, en ook buiten loopt ze zuiver.
Ik ben er al een héél tijdje over aan het denken om endurance te gaan rijden. Nuja gisteren was ik aan de praat geraakt met enkele mensen, en ze beweren allemaal dat er meer in mijn paardje zit dan enkel maar endurance te gaan rijden... en endurance is voor mensen die te lui zijn om hun paarden fatsoenlijk door te rijden en zou voor paarden zijn die voor niets anders meer deugen dan wandelingetjes...
Ik kon echt doodvallen van hoe er wordt neergekeken op enduranceruiters en paarden... Ik zou graag endurance willen gaan rijden, maar 'k heb toch graag uit mijn omgeving wel wat mensen die achter me staan... Alleen kan ik dit niet. Ik heb mensen nodig die me willen helpen om te trainen en groomen als ik op wedstrijd ga.
Soms begin ik me echt af te vragen of mijn paardje wel geschikt zou zijn voor endurance. Iedereen uit mijn omgeving vind da'k maar moet gaan dressuren of springen want mijn paard is immers een sportpaard
Ik zou graag gewoon recreatie -endurance willen rijden. Gewoon lol met je knol... De lagere klassen kunnen de meesten paarden toch wel aan?
Dat is toch wel het minst belangrijke.
die ook graag endurance zou willen doen. Ben ook wel benieuwd als het wat voor mijn paard zou zijn, want over het algemeen zie ik toch voornamelijk arabiertjes e.d. die aan endurance doen, vraag me af als het met mn mijn kwpn joekel ook te doen is. Die combinatie dressuur en endurance zou toch ook kunnen, kan me ook niet voorstellen dat het één het ander uitsluit?
(en dat gaat overigens ook op voor al onze andere disciplines
)
kan me voorstellen dat je dan even 3 keer nadenkt.
, meestal is die wedstrijd voor ons de eerste van het seizoen, waarschijnlijk komend jaar ook weer.