Brennas Skeetos Kid, allias Arie.

En hier de rest van de foto's.
http://www.mijnalbum.nl/Album=BDW3O7S8
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MissPippin schreef:wie is de vader??
Hoe oud istie? Wie is z'n mama? Wranglerbutt schreef:Lastig hè? Standfoto's maken van een paard dat niet stil wil staan![]()
Lekker ding hoor, die ArieMeer info, graag!
Hoe oud istie? Wie is z'n mama?
Ariebren schreef:Arie is van 19 juni 2005.
Die is van augustus 2005
Ariebren schreef:Dan heb ik hier nog twee klasgenootjes.
Beppy, of te wel Docks Bright Star (Chispa Brillante X Docks Likely Choice) 04-04-2005
leuk he die cremello's... nooit eens schoon.. zuchhtttt
,neemt niet weg dat ik het beide mooi vind,vooral met witte ogen.
Ariebren schreef:Mama is Brennas Other Kid (Brennas Kid X Pinesail) en Arie is van 19 juni 2005.

westernappie schreef:bij mij op stal staat een cremello en een perlino,ik weet nooit het verschil in benaming-kleur,ik dacht dat de donkerste een cremello hete,op stal noemen we deze 'leverworst' hetgeen ons niet in dank word afgenomen door de eigenaar,neemt niet weg dat ik het beide mooi vind,vooral met witte ogen.
Ibbel schreef:westernappie schreef:bij mij op stal staat een cremello en een perlino,ik weet nooit het verschil in benaming-kleur,ik dacht dat de donkerste een cremello hete,op stal noemen we deze 'leverworst' hetgeen ons niet in dank word afgenomen door de eigenaar,neemt niet weg dat ik het beide mooi vind,vooral met witte ogen.
Cremello is dubbelverdund vos, perlino is dubbelverdund bruin. Uiterlijk zien ze er meestal zo ongeveer hetzelfde uit, dus het is heel moeilijk te bepalen wat nou wat is, zeker als je niet weet wat de kleur van de ouders is.