[WN] Western ruiters omgeving Wekerom/Harskamp/Otterlo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Blunneke

Western ruiters omgeving Wekerom/Harskamp/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 13:18

Alo, mijn man en ik gaan half nov. verhuizen naar Harskamp (nabij Wekerom en ook Otterlo)
Ik vroeg me af of er ook mensen daar zijn of daar in de buurt die westernrijden???
En waar??

Groetjes Majella

ik zoek geen instructie hoor

DubbelFun

Re: Western ruiters omgeving Wekerom/Harskamp/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 14:38

O jee, wie wil daar nu wonen. Lachen
Wij 'op de grens van Ede' zeggen altijd dat de wereld bij Harskamp op houdt Clown
Dus ja ik zit in de buurt Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 15:31

Tja... ik heb 5 jaar in Harskamp gewoond... de wereld hield er niet op en je kunt prima buitenrijden in de bossen tussen Harskamp en Kootwijk.. ik heb aan de Hoog Buurloseweg gewoond, tegenover het begin van't ruiterpad... Mocht je nog es een rondleiding willen door de bossen daar dan geef je maar een gil.
Nu zit ik in Garderen... nog geen 10 minuutjes verder dus...

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 09:17

Stal Willemien,te Otterlo,een stuk of tien...

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:06

CherokeeChum schreef:
Stal Willemien,te Otterlo,een stuk of tien...

Mijn nicht staat daar ook, zij rijdt ook western.

Desiree01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 20:18

Ik zit in Stroe met mijn eigen stal/fokkerij/westernmanege...

Papaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 01:32

Met profielen bekijken ontdek je soms ineens oude bekenden: @ Gabon: hi Doei!

@ Majella: Of all places in Harskamp nog wel Clown . Op de rand van die wereld. Haha! ....hihi.....
Ik heb natuurlijk even in je profiel gekeken zodat ik naar je kan zwaaien als ik je tijdens een buitenrit in de bossen rond Harskamp tegenkom.
Jouw trouwens op een zondagochtend "à la Aktueel" door Harskamp zien rijden lijkt me een bijzondere gebeurtenis. Waarschuw dan even want ik ben benieuwd naar de gezichten Bloos! ROFL De streek ziet op sommige plekken aardig zwart op de zondagochtend. Niets zo veranderlijk als een dorpsbeeld na een wervelstorm Cool.
Maar zonder dollen, het is hier prima vertoeven en erg gezellig. Als je uit Amersfoort komt dan zal je er vast wel al wat kennis gemaakt hebben met sommige plaatselijke gebruiken vermoed ik. Er zijn nogal wat westernruiters in je toekomstige woonomgeving al dan niet met paarden aan huis. Inderdaad qua stallen staat er o.a. een clubje bij ""Stoeterij Willemien" in Otterlo (wat overigens een plek is waar de verschillende takken van paardensport beoefend worden en de verschillende disciplines prima met elkaar mixen). Vlakbij heb je dan o.a. ook nog de Dancing Horse Ranch in Otterlo, The Mill Ranch in Ede, Heiveld in Lunteren om er een paar te noemen. Je kan altijd eens komen buurten bij 1 of meer van de 10 bij Willemien Knipoog