Waarom stapt Pieter op?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

reindu

Waarom stapt Pieter op?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 23:31

Weet iemand wat de feitelijke reden is voor het opstappen van de DER-voorzitter?

Djilna

Re: Waarom stapt Pieter op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:24

reindu, is dat niet een onderwerp voor op het enduranceforum ipv een open forum als bokt?
Vraag het anders aan de beste man zelf.
En ps. het betreft de voorzitter van de KNHS endurancevereniging Knipoog

reindu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 12:14

Daar had ik niet zo over nagedacht. Ik heb de indruk dat er door endurance ruiters meer naar bokt gekeken wordt dan naar het endurance forum.
Maar goed, ik heb me ook gemengd in de discussie op het enduranceforum, niet dat ik daar veel wijzer werd.
Als Pieter naar Ommen komt, zal ik hem ongetwijfeld spreken, maar ik was geinteresseerd, het is niet niks als een voorzitter opstapt om een bestuurszaak.

reindu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 15:18

Overigens, dat valt mij nu pas op. Ik wordt nu door een bestuurslid van de KNHS endurance vereniging (blijkbaar ook moderator op bokt) op bokt verteld dat ik daar niet over bestuurszaken van de KNHS endurance vereniging hoor te praten.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 21:37

Ik zeg niet dat het niet hoort, alleen dat het misschien meer een onderwerp is voor het enduranceforum ivm de respons waar je om vraagt Knipoog

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 22:12

Ik denk dat het netter is om het op het op de ledenvergadering te bespreken. Zelfs het enduranceforum vind ik niet echt de plek daarvoor.

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 08:10

Er wordt anders ook door het bestuur op het endurance forum de medeling gedaan dat Pieter is opgestapt!
Anders had men een brief aan de leden moeten sturen, wat ik op zich ook wel een nettere manier gevonden had daar ook lang niet alle leden op het endurance forum zitten!

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 08:29

Klopt ze doen daar die mededeling, maar ook dat vind ik niet echt correct.

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:12

Ik vind het enduranceforum iig meer correct dan Bokt. Lachen Ook heb ik zeker niet het idee dat hier meer enduranceruiters komen, juist meer mensen die er wel eens iets over willen weten, maar weinig rijdende leden.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:40

Aangezien één van de boktregels is, dat er niet geroddeld of gespeculeerd mag worden, maar alleen informatie uit de eerste hand gegeven mag worden, en aangezien die hier niet te verwachten is aangezien Pieter niet op bokt komt, denk ik dat het beter is hier een slotje te zetten.