daar aangekomen zeer hartelijk ontvangen ,en er was al een mooi weitje afgezet waar Cheyenne in kon bijkomen van de rit
er was heerlijk hooi en meusli,appels bix,voor de paarden alles super geregelt
de trailer achter op de wei gereden en tentje opgezet,we moesten nog even op Johan en Esther wachten, die wat later bleek een lekke band onder de trailer hadden gehad onderweg!
toen we allemaal klaar waren met de tent en de paarden heeft Louis eten gehaalt en daar waren we echt aan toe
we hebben het vrijdagavons dus al heel gezellig gehad en de drank vloeide geregelt onze droge strotjes in
de volgende morgen was Louis samen met Sabine al druk bezig met het ontbijt klaar te zetten wat er goed inging na een koude nacht.
en omdat ik een clautofobische ervaring had s`nachts en de halve nacht in de auto gelegen heb .kreeg ik samen met Astrid hun logeerbed aangeboden
en verder vertellen de foto`s het verhaal wel
het was een zeer geslaagde en zeer gezellig weekend wat zeker voor herhaling vatbaar is
nogmaals Louis en Sabine het was super!
en dan nu de
http://www.mijnalbum.nl/Uitnodiging=78WS7NI4
er word wel veel gekeken ,maar niemand iets te melden hierover??????

als je daar geen zin in hebt ,mis je leuke foto`s
ze was drachtig bij aankoop[ sòchtends gedekt]

als je de leukste eruit wilt zoeken moet je dus door alle pics heen om hier een idee te geven kan me voorstellen dat ze alleen die van haar zelf plaatst in een link