Dash is onze 2-jarige hengst die nog even z'n noten mag houden omdat het een echte 2-jarige is qua groeien. Hij is groot en er zijn elke keer andere delen van z'n lichaam die het voortouw nemen in de groeispurt. Niet echt mooi om te zien dus, maar op het moment kan ik weer een beetje zien waar we heen gaan..... Het is een grote lieverd, dus hij mag zijn testosteronfabriekjes nog even houden..... Hij heeft een soort parelmoerglans over z'n vel, alleen kan ik die niet goed "vangen" op de foto.

Hiervoor lag ik op mijn buik in het gras, de schat deed helemaal niets (de grasjes zijn ook wel ERRRUGGG lekker!)

IK denk dat ie net zo breed wordt als zijn halfbroer Chex, kijk maar naar die nek en rug:

Markus doet het ook nog steeds goed (kijk maar naar zijn ronde profiel --> iets te goed) Zijn belangrijkste taak nu is Dash opvoeden.
En verder knuffels en borstelsessies ontvangen van zijn nieuwe verzorgster

Sooty die glimt als een spiegel in het zonnetje

Probie doet het goed, hij heeft niet veel geleden onder het spenen
, kijk maar :

Hij wordt langzaamaan weer steeds lichter van kleur en ook hij heeft dat mooie ruggetje
:

En onze kruising Border Collie "Sparky" heeft het altijd heel druk met muizen en mollen vangen
:
Wat een beul van een paard wordt die Probie!!

, zijn kleur is echt Super.
maken.