Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zodat de WRAN (deels) weet waar men mee te maken heeft. 
Anya schreef:Ik begrijp dat het om mensen gaat die vaak maar 1 onderdeel starten Rom. Zoals sommige reiners bijvoorbeeld.
Romkabouter schreef:Anya schreef:Ik begrijp dat het om mensen gaat die vaak maar 1 onderdeel starten Rom. Zoals sommige reiners bijvoorbeeld.
Tijd dat ze ook andere dingen gaan doen dus
Romkabouter schreef:Reiners zijn op wran wedstrijden een uitstervend ras op dit moment. Er zijn soms zo weinig dat je niet eens punten krijgt of alleen de eerste. Dus dat twee keer starten heeft absoluut geen zin. Bovendien is het levelsysteem volgens mij bedoelt om de sport in de breedte te krijgen. Dus juist een mooi middel om mensen wat diverste te krijgen. Als ze alleen reining willen zijn er andere organistaties
. Twee keer starten voor zelfde combi vind ik inderdaad onzin en dan bedoel ik het niet alleen voor de reiners. Denk aan de voordelen die een combi kan hebben ten opzichte van andere als ze bv 2x trail zouden kunnen starten. In het huidige systeem kunnen de amateurs hiermee hun voordeel halen. Ik ben ook amateur en heb dit voordeel dus ook 9 van de 10 keer proberen te pakken. Tja...als het mag, why not! Maar eerlijk is anders. Eerlijker is het nieuwe level systeem!!! Anya schreef:Ik blijf me oprecht afvragen hoeveel mensen er echt 2x trail starten als alleen het eerste wedstrijdonderdeel punten oplevert en het tweede slechts een soort fool em school em is. Want dat is de vraag.
Ik geloof het niet eerlijk gezegd.
Romkabouter schreef:Tijd dat ze ook andere dingen gaan doen dus
Citaat:Als ze alleen reining willen zijn er andere organistaties