Je kan ze van de picasa-site halen, maar dan heb je niet de beste kwaliteit aangezien ze zijn aangepast voor het web. Via het endurance-forum hebben we ook al wat vragen om foto's gehad en de beste manier om ze te krijgen is als volgt:
Bjorn heeft zijn camera net nieuw, dus heeft nog niet de doornummer-optie aangezet; daardoor begint bij elk nieuw geheugenkaartje de camera weer bij 1 te tellen. Vandaar dat we genoodzaakt zijn om de foto's onder te verdelen in 3 dagdelen (3 keer een geheugenkaartje..)
We hebben alle Endurance gegevens op 1 computer (bij mijn ouders) staan, dus ik zal deze week periodiek even kijken of er foto's worden aangevraagd en ze dan versturen; heb dus even geduld...
Klik op de foto-site even op 'more info' om het nummer van de foto te achterhalen en stuur dan een mailtje naar: info@endurance-holten.nl om door te geven welke foto's je wilt hebben (vergeet niet te zeggen welk dagdeel).
Ik heb vanavond de foto's van de uitslag bij Bjorn opgehaald, dus morgen staan er ook 500+ foto's van de 'avond' op de picasa-site...
Groeten,
Michiel de Weerd