Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Nooit iets van gemerkt!

Lenneke_ schreef:Waar kan je die setjes bestellen?

Lenneke_ schreef:Maare, wat is er mis met een frontriem?
Lenneke_ schreef:Waar kan je die setjes bestellen?
Citaat:Als je in de industrie om een ´endurance-optoming´ vraagt krijg je een biothane set met frontriem en martingaal.
Huertecilla schreef:Lenneke_ schreef:Waar kan je die setjes bestellen?
Met of zonder bijpassend hoofdstel en teugels vanuit heel europa gewoon online bij A-alvarez.es en een fiks aantal andere leveranciers.
hc
Lenneke_ schreef:En ja, ik rij met een martingaal. Deze week voor het eerste en het bevalt me uitstekend
Ibbel schreef:Misschien moet je eerst eens op een Nederlandse wedstrijd komen kijken voordat je oordeelt?
Ibbel schreef:HC, je hebt ook een algemeen topic over martingalen op HAR geopend. Misschien moet je die vraag dáárin stellen? Als je dit topic niet specifiek over endurance + martingaal hebt geopend kan het nl dicht.

Lenneke_ schreef:Als Anouar druk is loopt hij vrezelijk met z'n hoofd te schudden en te trekken. Als hij z'n neus dan helemaal naar voren doet en aan de teugels trekt trekt de neusriem omhoog. Met een martingaal kan hij alsnog zwaaien en doen met z'n hoofd, maar trekt de neusriem niet meer omhoog.
Snap je
Dit bedoel ik (en hij is hier degene die aan de teugels trekt, niet ik)
http://img254.imageshack.us/img254/940/zelhem053ly6.jpg
Huertecilla schreef:Lenneke_ schreef:Waar kan je die setjes bestellen?
Met of zonder bijpassend hoofdstel en teugels vanuit heel europa gewoon online bij A-alvarez.es en een fiks aantal andere leveranciers.
hc

Lenneke_ schreef:Citaat:
En ja, ik rij met een martingaal. Deze week voor het eerste en het bevalt me uitstekend
Het gaat prima.