[SGW] Oefencrossen en of training in Friesland?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

skippy

Oefencrossen en of training in Friesland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 17:17

weet iemand ook of er ergens in friesland nog oefencrossen of trainingen worden gegeven?
ik heb de site's van sgw en sgwfriesland al afgezocht maar daar is niets te vinden en mailtjes sturen levert (nog) geen reactie op.

dus weet iemand of er nog iets georganiseerd word, want ik wil wel graag mee rijden in nijeberkoop

groetjes skippy
Laatst bijgewerkt door Sim op 30-08-07 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast

retzster

Re: Oefencrossen en of training in Friesland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:07

Hey Skippy,
Ik weet dat er op zondag 21 oktober in Nijeberkoop een crosstraining wordt gegeven door Anica Kortekaas.

Als je wilt meedoen, stuur dan een mailtje aan training@sgwfriesland.nl
Zet hierin je naam, adres en telefoonnummer.
En ook of je een paard of pony hebt en zijn/haar naam.

Dan moet het helemaal goed komen.

Groetjes Michel

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 15:46

dat zou mooi zijn helaas is dit wel een dag te laat aangezien de echte sgw op 20 oktober is en daarvoor wilde ik nog graag trainen

wel bedankt :p

retzster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 16:49

Ik weet niet welke klasse je rijdt, maar er is niet zo veel plaats meer. Dus als je 20 okt wel mee wilt doen, bel dan even met 0516-441577 en stuur daarna direct je startcoupon op naar:
SGW Friesland
Grindweg 3a, 8422DM Nijeberkoop

Er mag 6 weken voor de tijd niet met een paard daar gereden worden, dat zijn helaas de regels. En voor die tijd hebben de landeigenaren hun land nog niet opengesteld. We zijn van hun afhankelijk. Alleen in dat weekend mag er van o.a. staatsbosbeheer daar met paarden gereden worden.

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 18:07

ja dat snap ik maar ik heb nog nooit eerder gestart en vorig jaar voor het laatst geoefent dus een opfriscursus van te voren was wel even handig :p

retzster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:20

O zo. Ja da moet je mssn toch eerst even oefenen. Mssn kan je bij Tineke Hoekstra oefenen. Ik geloof dat zij een kleine oefenbaan heeft, maar weet het niet zeker. Ze geeft wel les in o.a. SGW. Succes.

Tineke Hoekstra
Stal Aristocraat
Kie 3, 8801 PJ Franeker
0517-452420 06-40301050 tinekebuijs@zonnet.nl
http://www.stalaristocraat.nl/

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 06:50

Moet je inderdaad even contact opnemen met Tineke Hoekstra. Als die even tijd voor je heeft zou dat nl. een super training zijn. In Franeker heeft ze thuis veel materiaal in het land staan, ook een waterbak.

Wat ook een aanrader is om naar Elfbergen/Harich te rijden en daar een buitenrit te maken, op het terrein van Elfbergen heb je enkele (oude) sprongen en wat leuke crosshindernisjes. Heel erg leuk om mee te beginnen/oefenen vind ik zelf.

Een andere belangrijke site voor jou:
www.noordelijk-sgw.nl

Dat zijn trainingen die volgend jaar weer beginnen, meestal een serie van 5 lessen over verschillende locaties. Vorig jaar zijn we oa naar Franeker, Biddinghuizen, & Westerbork geweest. Kubaard, Arum, Wieringerwerf en Roden zitten er soms ook tussen.

Succes!

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 19:18

Wij organiseren met pasen weer een oefencross in Oenkerk bij PSV Trynwalden. Haha!