Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Een vriendin van me heeft bij hem op stal gestaan, zijn kennisen van haar...
Ik heb een keer longeerles genomen van Jan want ik had maar een ervaring met longeren en dat was met een paard dat ging steigeren, bokken etc.etc.etc. dus ik had eigenlijk niet zo'n zin om me er weer aan te wagen, maar ja, eigen paard he, moet je toch kunnen longeren natuurlijk...ging natuurlijk best want mijn puk is natuurlijk suuuuuuuper lief, maar ik stond maar wat te klunzen dus als zij zin had om opeens de andere kant op te gaan dan deed ze dat gewoon...??? Toen ben ik een keer met mijn vriendin mee gegaan naar haar knollie en toen heeft Jan me longeerles gegeven, hij is heel geduldig en wist heel goed uit te leggen hoe je ook vanaf de grond overwicht kan tonen zeg maar. Ik heb nooit rijdles van hem gehad trouwens, dat neem ik van het meisje waar ik bij op stal sta, klikt perfect en is wat beter voor mijn bankrekening...hihi...(de smiley's doen het niet...snik snik).Maar goed, ik zou behalve kijken of het in de les klikt ook willen zien of het klikt tussen de instructeur en het paard denk ik...het kan best eens nodig/prettig zijn dat je instructeur even op je paard stapt en dan is het wel zo fijn om ook te weten hoe hij/zij als ruiter is denk ik...In ieder geval succes en ik denk dat je Jan een hele aardige vent zal vinden! Nou ben ik alleen nog nieuwsgierig wie de andere 3 potentiele instructeurs zijn...
Ik ken ze allemaal!!!
Cor en Jo ken ik het best, zijn hele leuke mensen en ze geven heeeeeeel goed les hoor!!! Ik heb namelijk bij hen leren rijden
, het eerste paard waar ik ooit op be gestapt is een paard van Jolanda...wat een klein wereldje...en Suzanne heeft ook even op de stal gestaan waar ik ooit ook 2 maanden heb gestaan met Escaal. (Das de stal waar Lov staat met Lab BTW) Dat wordt moeilijk kiezen denk ik Sandra...
hallo allemaal. Vikki schreef in haar berichtje over instructeurs over Cor en Jolanda..Cor geeft altijd les aan mij en aan nog iemand bij mij op stal. Hij kan het echt ontzettend goed uitleggen en als je er dan zelf toch niet uitkomt stapt hij zelf op je paard en krijgt het dan op een heeeel rustige manier voor elkaar. Cor kun je bellen op 020-6570142. Hij zit in Badhoevedorp, dat ligt vlakbij Schiphol. Groetjes Danielle