Even voor de gene die het niet weten. Ik heb het sgway of Life logo ontworpen (en ook een beetje in samenwerking met de al wat oudere bokkers ...nee heb het niet over leeftijden
)Deze zijn bij mij te verkrijgen. De logo's vlogen er in 1e instantie doorheen. Na een nieuwe lading bestelling viel het allemaal wat dood. En zat ik met heel wat logo's die ik graag kwijt wilde

Uiteindelijk heb ik ze allemaal kunnen verkopen(ook aan niet bokkers en via Canter). Toen waren er weer een aantal die ze wilde hebben. Dus ditmaal heb ik een kleinere bestelling gedaan en kon ik iedereen voorzien van een logo

Nu zijn er weer een aantal bokkers die een logo willen hebben
Ik heb ze snel even een pb gestuurd. Maar graag wil ik van dit topic gebruik maken voor de gene die een logo willen dat hier te melden. Mocht er genoeg animo zijn, kan ik een bestelling doen.
Ik heb het besluit genomen om de logo's zelf te blijven verkopen. Maar daarbij wil ik wel even zeggen dat ik weinig tijd heb... dus houd daar rekening mee!!
Je kunt hieronder vermelden hoeveel logo's je wilt, zo zie ik ook een beetje het overzicht (ipv alllll die berichtjes in me inbox
)ik stuur jullie een pb met de gegevens, graag wil ik dan het adres van jullie weten, dat mag na reactie van mijn pb of in het topic, maar kan me goed voorstellen dat je dat niet zo op internet zet
bij het overmaken van het geld, graag Boktnaam vermelden, anders raak ik in de war!

maar eerst wil ik graag wat berichtjes hebben, voordat ik uberhaupt een bestelling doe...
kosten zijn klein beetje afhankelijk van de afname, maar ga maar uit van 8,50E (omdat ik er vanuit ga dat het geen enorme afname gaat worden)
logo is op verschillende manier te bevestigen aan een dekje(ed.) dit kan met aantal steken, of onder de naaimachine, zelf klitteband eraan bevestigen!
logo kan met dekje en al zo in de wasmachine (is mijn ervaring, weet niet hoe andere dat doen?)
http://www.sgw-eventing.nl/main.ws