Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sjel schreef:Wie doet er mee aan de oefencross op 29 of 30 september op manege Kalverhoek?
Ik ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien.
sjorsie schreef:Kalverhoek heeft toch geen crossterrein? of is de buitenbak verbouwd? misschien gaan een paar mensen van mijn stal wel meedoen, hangt hier ook zó'n briefje.
fique schreef:ben ook erg benieuwd hoe ze dit gaan doen. lijkt me niet erg fijn die crossende paarden langs de stallen maarja... zit dan zelf toch op het nk en fique staat dan hoop ik nog op het land.
Hartje schreef:Klinkt goed, iemand enig idee waar ik meer info kan vinden ?
Sjel schreef:fique schreef:ben ook erg benieuwd hoe ze dit gaan doen. lijkt me niet erg fijn die crossende paarden langs de stallen maarja... zit dan zelf toch op het nk en fique staat dan hoop ik nog op het land.
Nee, dat dacht ik ook al. Buiten dat zijn de daken erg laag. Maar misschien gaat ie van de kleine binnenbak, naar de grote bak en dan richting het weiland naar de buitenbak? Zo is er ooit een klein crossje geweest. We zien het wel idd.
fique schreef:via het land kan het iig niet en ja de daken zijn erg laag. ben ook erg benieuwd hoe ze het gaan doen.
het idee van een cross is wel leuk, maar eigenlijk is ons terein daar niet erg geschikt voor.
doe je zelf ook mee?
Hartje schreef:Ze gebruiken waarschijnlijk de grote buitenbak en willen daar mogelijk de kleine binnenbak aan toevoegen.
De hindernissen worden bedekt met natuurlijk materiaal.
Is er iemand die nog meer info heeft ??????