Ik ben heel benieuwd naar andere plaatjes, want dat zie je niet echt vaak.
Sugarmiss, misschien mogen ze hier niet staan....Dan het verzoek om ze te verplaatsen
.Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
), jammer dat de westernfoto in galop is, nu kun je het verschil in gang niet zo goed zien.
ook een

zie de hoogte. maar ze kan dus super springen. wat wil je ook net zo'n pa.

cornelie schreef:O,o, ik ga misschien wat roet in het eten gooienZijn dit foto's van paarden die NU engels en western combineren, of zijn dit paarden die voorheen engels liepen en nu omgeschoold zijn naar western? Want dan zijn het in principe nog geen paarden die nu in beide disciplines uitgebracht worden.
) in Eersel en loopt tevens een aantal dressuurwedstrijden de komende drie maanden.... 

Citaat:Mijn paard heeft western hulpen geleerd en wordt enorm vervelend als je haar bv in de aanleuning gaat rijden. Sterker nog ze pikt het niet
Citaat:Ze worden gruwelijk nukkig in dressuur handen. 1 van de twee gaat er als een raket vandoor als ze dressuur hulpen voelt. Ze wordt angstig voor het bit en gek van het te veel been. De ander probeerd haar neus op haar borst te krijgen om onder de druk vandaan te komen, kijkt hulpeloos naar mij en beweegt vervolgens niet meer
), vind je vast wel een manier om het toch aan je paard te leren.

zoals jij dat lekker vindt.
en je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Maar ik heb geen zin in plichtplegingen, ik rij lekker buiten
en de 'vechtpartijen' heb ik allang opgegeven. Ik haal 50% in je één na laatste alinea (gauw tekst toevoegen hè terwijl ik een antwoord aan het typen ben
), te weinig helaas