Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
Mijn hele familie vindt er niets aan, ze denken alleen maar aan de gevaarlijke kant. We sturen nu ook maar geen enge foto's meer en we melden pas achteraf dat we zijn gaan crossen want ons mam slaapt niet meer goed als ze weet dat we gaan crossen

Maar omdat hij zelf helemaal niet kan rijden kan hij natuurlijk niet al te brutaal zijn want dan zeg ik doe jij het dan maar
Maar hij komt misschien wel op Vlietland kijken, onze vorige springinstructeur en een vriend van hem, ook een echte springruiter, doet namelijk elk jaar mee op Vlietland op het paard van onze crossbouwer omdat die zelf geen tijd heeft!!
Gelukkig kunnen ze dat bij mij niet zo snel zeggen

)
). Daarna ben ik er nooit meer mee gestopt! En dat vinden ze alleen maar leuk.
.
(Zij gingen toch niet mee)

Idd de vaste hindernissen, op en afsprongen, lengte van het parcours en de snelheid.
. De SGW mensen reageren allemaal zoals ik het het liefst hoor: ' Wat een pech, kan gebeuren, laat je niet ontmoedigen' enz. Niet SGW mensen vragen of ik nog wel wil crossen, dat er wel een risico aanzit enz. Kan ik ook nog wel inkomen..
. Ik krijg allemaal reactie van: 'nu stop je toch wel neem ik aan' , ' Zou je niet eerst eens les gaan nemen als je wedstrijden wilt rijden' en van mijn collega's: " Je moet doen waar je goed in bent dus stop maar snel met rijden en kom maar extra werken'