Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En voor de zekerheid misschien een dun inlegkruisje.
Tiffany schreef:Tampon in en op tijd verwisselen... dan is er niks aan de hand. En voor de zekerheid misschien een dun inlegkruisje.
edit: op tijd verwisselen gaat dus moeilijk hihi

Merens schreef:Je kunt toch gewoon naar de wc gaan in de vetgate? Snap het probleem niet zo
Maar pil doorslikken of je wedstrijden handig plannen is nog handiger
arno8 schreef:Mijn vriendin vraagt, 'hoe doen al die meiden dat met een endurance wedstrijd als ze ongesteld zijn'?
Karin schreef:arno8 schreef:Mijn vriendin vraagt, 'hoe doen al die meiden dat met een endurance wedstrijd als ze ongesteld zijn'?
Weet je zeker dat je vriendin dat wil weten?
arno8 schreef:Mijn vriendin vraagt, 'hoe doen al die meiden dat met een endurance wedstrijd als ze ongesteld zijn'?
Vippie schreef:arno8 schreef:Mijn vriendin vraagt, 'hoe doen al die meiden dat met een endurance wedstrijd als ze ongesteld zijn'?
Nou gewoon niet miepen en rijden. Wat is er anders aan een endurancewedstrijd dan thuis rijden als je ongesteld bent? Ik zie het probleem niet? Kurk erin of spatlap in je onderfuik, niks bijzonders dus![]()
o0Michelle0o schreef:Ik doe dan altijd een zwarte broek aan want het staat niet zo charmant als je doorlekt in een witte broek!
Vippie schreef:arno8 schreef:Mijn vriendin vraagt, 'hoe doen al die meiden dat met een endurance wedstrijd als ze ongesteld zijn'?
Nou gewoon niet miepen en rijden. Wat is er anders aan een endurancewedstrijd dan thuis rijden als je ongesteld bent? Ik zie het probleem niet? Kurk erin of spatlap in je onderfuik, niks bijzonders dus![]()