[WN] Southern Rhythm D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zanegrey

Southern Rhythm D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 14:39

Meestal ben ik achter de camera te vinden, maar voor de verandering er eens voor. Tijdens mijn vakantie in Florida kreeg ik weer eens de kans om op een Missouri foxtrotter te rijden. Vooral de foxtrot is supercomfortabel om te rijden. Dit paardje luistert naar de zeer toepasselijke naam Southern Rhythm D.

Tja, horen deze foto's hier? 't Is wel een gangenpaard, maar ja, geen ijslander, en er ligt een westernzadel op. Bovendien heb ik zelf meer affiniteit met western en zit ik meestal hier rond te koekeloeren.

Een van de twee extra gangen van een Missouri foxtrotter: de flat foot walk:
Afbeelding

Afbeelding

En de foxtrot:
Afbeelding

Kennelijk heb ik het wel goed gedaan, want deze paardendame was eigenlijk al met pensioen, maar naar aanleiding van mijn verrichtingen heeft eigenaresse Kathy besloten haar toch weer te gaan trainen voor de wedstrijden.

trickywonder

Re: Southern Rhythm D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 16:39

ik vind het een mooi paardje! Ja

zanegrey

Re: Southern Rhythm D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 10:20

Dank je voor het compliment, namens Kathy en Jim, de eigenaren. Veel foxtrotters hebben een heel mooie bouw, en zeker die van hen.
En dan te bedenken dat ze een stuk of vier van die palomino's hebben en de paarden niet aldoor in dezelfde stallen staan. Zeker in 't begin heel verwarrend welke ik moest pakken. Mijn vriendin, die de enige zwarte van de stal heeft, had het een stuk makkelijker wat dat betreft.