Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), maar ik ga nu net pas beginnen met western (als ik een zadel kan vinden), en ik ben nog niet zo lang zo fanatiek met paarden. Heb de mijn pas een half jaar... Kan hier over een jaar of 10 wel wat kwijt denk ik
.
).

wel weer op manege Austerlitz gestaan met mijn paarden. Ik sta nu bij EdGosen Paints en Qurterhorses. En ik ben net een paar maanden weer in bezit van een paardje waarmee ik reining ga rijden. Dit was verkorte versie van hoe het bij mij begonnen/verlopen is.
, groooooote charmeur was dat!

wilde! het eerste (bijna) jaar heb ik bij sjaak gestaan en bijna iedere les leek wel spaanse rijschool. ze kon of wilde gewoon niet wat wij wilden........ik moet zeggen dat ik er tijdens les nooit gelanceerd ben.maar in de buitenbak ben ik er eens een keer flink van af gedonderd, plat op m'n gat gevallen en wel m'n stuitje gekneusd.
dan ben je écht hulpeloos. maar true bleek uiteindelijk wel een heerlijk paard om mee naar show te gaan. ze was eigenlijk altijd wel geplaatst, zeker bij de pleasure bij de eerste 3.sjaak moest uiteindelijk weg uit beverwijk en voordat het zover was, was ik verhuisd met een vriendin van me naar uitgeest waar we verschillende trainers gehad hebben. moniek van steijnen, annita ? van westernhorse stable in assendelft, evelien geerlof hebben we over de vloer gehad, dennis roemer een tijdje, ger en sandra duijn en nu heeft een stalgenoot les van susanne duijker.mijn mooie merrie is vorig ingeslapen en ik hang er nog steeds een beetje rond.en shows, ik weet nog dat een keer naar uden gingen, een vriendin (nachony op bokt) ging starten in een kerstwedstrijd,daar was volgens mij iemand met een groninger die startte in de reining. nk in ermelo in 94?95? met de gezongen tune
van de tandpastashow van rolf wouters iedere keer als henk van amstel de arena in kwam........t was iid altijd erg gezellig op wedstrijd ook al gingen we dan niet zo vaak.
alvarado schreef:Nog een oude doos .... Ik ben in 1994 begonnen met westernrijden bij Jantines Vlieger in Zeijen. Mijn eerste les was op Runny, ik vergeet hem nooit meer. Maar ook Rollin', Mr. Bojangles, Tracy Fox, Quatro, allemaal prachtige paarden waar ik veel van geleerd heb.