. Echter, de laatste paar wedstrijden waar we geweest zijn was het wel heel erg stil…. Dus wedstrijdorganisators waar blijft de muziek? Of is er een reden voor?Let play that funky music!
Groetjes,
Esther
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Echter, de laatste paar wedstrijden waar we geweest zijn was het wel heel erg stil…. Dus wedstrijdorganisators waar blijft de muziek? Of is er een reden voor?
heb je 300 nummers en hoor je de heledag andere muziek
zijn me nog net even te duur om aan te schaffen
maar cd doen het ook goed hoor
alleen dan krijg je weer het gezeur van de een wil John Denver horen de ander loopt weg van het gejank van Denver. die wil weer country classic de ander country rock en weer een ander wil nederlandstalige coutry horen de zgn trucker songs.

piggeljay schreef:heb
en ook nog komen klagen bij het secretariaat dat de muziek niet mooi is.
ik heb ooit rigureus de muziek uitgezet met zoek het maar lekker uit rij dan maar verder met muziek.![]()
misschien dat de lokatie waar jullie geweest zijn die ervaring ook heeft gehad.
) ga ik een beetje meezingen heel zachtjes dan he.. dan wordt je vanzelf rustiger, ik wel in ieder geval...
" daar werden ze niet echt rustig van hoor, maar ik moest er wel vreselijk om lachen, dan hielp ook
Cheveyo schreef:hoorde zondag wel muziek maar niet de muziek (country) die je zou verwachten op een wedstrijd. Welke zangers/groepen dat zijn maakt me niet veel uit, ik ga er niet voor naar huis haha

. Of je zet gewoon nashville fm op (helaas wel internet radio):eilleen333 schreef:Klink goed Louise, idee voor de volgende event.

:)