Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
TJolieke schreef:dit najaar wordt weer een beginners SGW training gegeven in Helden. Ik ga hier dit keer aan meedoen. Zijn er nog meer mensen hier die zich hebben opgegeven?
zie http://www.knhsregiolimburg.nl/
TJolieke schreef:staat in de linkerkolom bij het laatste nieuws, even aanklikken voor het complete nieuwsoverzicht
TJolieke schreef:Yep die bedoel ik, morgen is bijeenkomst in de kantine, ik hoop dat ze dan ook de datums kunnen vertellen.
TJolieke schreef:Wie op de hoogte gehouden wil worden kan dat doorgeven aan het kringsecretariaat via e-mail: kringmiddenlimburg@hccnet.nl.
) berg op en af, ging al wat beter met achterover gaan zitten en benen vooruit steken. Daarna op- en afsprongetjes geoefend, ook met een lage hindernis boven de afsprong. Voor mij was het een erg eng idee om lager te landen dan waar de afzet is. Maar paard let goed op, neemt niet alles meteen maar aan, kijkt kritisch mee gelukkig. Geeft mij wel een fijn gevoel. Voor sommige zal het fijner zijn als een paard meteen maar doorkachelt maar ik ben meer van de voorzichtige en superbang om over de kop te gaan.