Zo,hier schrik ik wel even van. 3 weken gelden trof ik mijn paard aan met meerdere verwondingen, maar 1 flinke op zijn knie. Ook onze shetlander had een enorme snee over zijn spronggewricht.Beide stonden op stal,zijn normaal de rust zelve en stonden niet naast elkaar( dus geen "paarden"oorzaak). De poort van ons terrein was open,wat anders nooit is (hoewel ik er toen nog geen slot op had) Als eerste schoot door mijn hoofd dat er iemand op stal de paarden had opgefokt. maar de zorg voor de paarden kwam eerst. Gelukkig zijn ze er allebei boven opgekomen,en na een week heb ik aangifte gedaan,ik het kader van..anders weet de politie nooit wat er speelt.Maar er werd enorm lauwtjes op gereageerd en ik vraag me af of er uberhaupt wel notitie van is gemaakt. we wonen in doetinchem,dus ik vroeg me meteen af of we dan in de bewuste regio vallen.
Het spijt me in ieder geval enorm van jouw paard, het niet weten wat er precies gebeurd is en door wie,lijkt me nog het ergste. Veel sterkte in ieder geval en wil je me op de hoogte houden of pb-en of het in mijn regio is gebeurd?Dan wil ik namelijk toch nog een keer de politie spreken,want bij mij was het ook duidelijk een oorzaak van buitenaf.