Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ik wist niet zeker of je bij beginners ook met een senior paard op een trensje mocht starten.

ElCid schreef:Inderdaad weer terug naar trens, ik weet niet waarom je paard op een correctional gereden is maar ik vind een 6 jarige daar nog veel te jong voor. Succes
Bloempjeh schreef:ElCid schreef:Inderdaad weer terug naar trens, ik weet niet waarom je paard op een correctional gereden is maar ik vind een 6 jarige daar nog veel te jong voor. Succes
Dat weet ik zelf ook niet, k heb hem nu anderhalf jaar en vanaf het begin op correctional.. Van me oude lesgeefster moest ik hierop blijven rijden omdat dat gemakkelijker voor mij zelf is, maar dat vind ik niet helemaal fair tegenover mijn paard.. Want als k nu onbewust me hand teveel verplaatst kan dat nooit fijn aanvoelen...
) weer echt lekker door zijn lijf lopen. 
En viel erg over de buitenschouder heen, maar ik had zelf heel veel meer verwacht aangezien dit toch een groot verschil is met correctional.

ElCid schreef:Inderdaad weer terug naar trens, ik weet niet waarom je paard op een correctional gereden is maar ik vind een 6 jarige daar nog veel te jong voor. Succes