[WN] vakantie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sun

vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 15:22

Wij willen graag in november 2 weken op vakantie naar Amerika, hele dagen rijden en natuurlijk ook nog een boel opsteken (leren). Kan iemand mij een goed, zo niet geweldig adres geven. Op internet word ik een beetje 'gek' van alle adressen. Toen dacht ik in nederland zijn zoveel western liefhebbers, iemand heeft vast wel een goede tip voor ons. Alvast bedankt, Anneke

Sun

Re: vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 15:51

niemand een tip voor ons, misschien ond.titel veranderen, maar kan niet vinden hoe dat werkt. mod. help........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 16:07

Ik heb geen tip voor je Anneke, maar misschien kun je de bekende "Amerika-gangers" zoals bv Marieke en Anika om tips vragen?

Sterkte met je paardje trouwens, balen dat je d'r niet bij gaat zijn op het NK... Ik miste je al een tijdje in de lijsten, maar wist helemaal niet dat hij geblesseerd is joh... Hopelijk wel goede prognoses? Geef 'm maar een dikke beterschapshinnik van z'n op wedstrijden favoriete Fjordenmerrietje Ach gut

Groetjes, Sonja

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 18:59

Als je in November gaat kun je maar naar een aantal staten als je nog wilt buitenrijden, of je moet in de sneeuw willen rijden Lachen

Sun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 08:52

Dank je Sonja, het is zeker zijn favoriete fjordenmerrietje. Heb afgelopen winter een rust periode voor Sun en mezelf gehad. Kon hij ff helemaal bijkomen en ikke ook. Werken en trainen en de was doen etc.....(hi) Toen en nu dus ook, meer tijd voor ander dingen, zoals winkelen met mijn dochter en uitgebreidt koken. Na de winter de training weer rustig opgepakt en we waren 4 weken geleden weer helemaal op het oude niveau. Nieuwe ijzers eronder en meneer speelt de volgende dag met zijn kleine vriendje in het land. Tikt zichzelf met een ijzer op zijn achterbeen. Een klein wondje precies op de kroonrand. Hardstikke kreupel de volgende dag. (we zouden naar Mariënheem, helaas af moeten bellen.) 2 Weken lang spoelen met biotex en een hoofdschuddende dierenarts is ook nou niet echt iets om vrolijk van te worden.

Inmiddels kreupelt hij niet meer, maar het wondje wil niet echt dichtgaan, steeds gaat het weer open. De komende 4 weken (nog steeds) niet rijden en met zalf insmeren. Waarschijnlijk is daarna alles weer goed, maar dan heb ik nog maar een maand voordat de NK begint. En dat vind ik een te korte trainingsperiode. Niet eerlijk tegenover Sun om dan een top prestatie van hem te verlangen.

Maar volgend jaar hoop ik weer van de partij te zijn, vandaar ons idee om naar Amerika te gaan. Nk geld wordt zo vakantie geld.

Bedankt voor de tip ivm de sneeuw enzo.
Wie zijn Marieke en Anika, en hoe kan ik ze bereiken?

Groetjes, Anneke

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 08:54

Dat zijn hun Boktnamen, dus je kunt ze via die naam een PB sturen of via de mail-knop een berichje sturen.

Sun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 08:56

He DubbelDun, dank je wel!!