Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Magic27 schreef:Weet iemand het regelement van het Dog & Horsetrail ?
Misschien een idee om zoiets te organiseren en dan bij voldoende animo opnemen in de wedstrijdorganisaties ,is altijd leuk voor de toeschouwers ....eeen deelneemers.

crazycactus schreef:Begin dit jaar hebben Pannenkoek en MsPK een horse & dogtrail oefenmiddag georganiseerd op de AOK ranch. Dat was echt heel erg leuk.
Op zijn site staan wel foto's.
http://members.home.nl/rob.ravesteijn/ (even kijken bij paarden, clinics)
Magic27 schreef:Jeetje ,lijkt me wel erg moeilijk .Moet je letten wat je paard doet ,je hond sturen en naartuurlijk jezelf ,wwwaaah
Heb je over zoiets ook filmpjes ???
(natuurlijk waren er ook echte cracks)
Dus als er ergens iets komt hoor ik het ook graag!

piggeljay schreef:Rob Ravesteijn heeft het bij ons georganiseert.
hij is op vakantie tot donderdag daarna kan je hem een pb sturen of stuur anders een mail naar mij info@aok-ranch.nl
we hebben het een keer gedaan de tweede keer ging het door ziekte niet door en de reden dat we het daarna niet meer hebben gedaan is dat er te weinig deelnemers zijn die mee willen doen er er daardoor geld bij moet.
maar de rest kan je beter met Rob bespreken over het hoe of wat en waarom.
misschien als we voldoende deelnemers bij elkaar kunnen krijgen hij het nog wel een keer wil doen.
maar die beslissing ligt bij hem. vragen kunnen we het altijd nog een keer

yerry schreef:ja en ik ook...wil weer errug graag meedoen....en mijn pupjes ook!!!!

crazycactus schreef:Ik ga in september een demonstratie geven op de aussie-reunie van een vriendin van mij. Voor de gelegenheid gebruik ik haar teefje. Normaal doe ik het dus met mijn eigen ACD teef. Maar aangezien die nu een nest puppen heeft liggen gaat dat wat lastig.
Magic27 schreef:Weet iemand het regelement van het Dog & Horsetrail ?
Randypaard schreef:Whoah! das leuk!!!! Wil ik ook! Kunnen we dat niet weer doen? Heb je cursusmateriaal? of zijn er dvd's/boeken van? Gaan we reclame maken en volgend jaar 1 organiseren!!!! Gaaf
Leuk zo die foto's, ik zal ook ff wat speurwerk verrichten naar meer info omtrent deze tak v sport!
) Ga er maar van uit dat het eind oktober/begin november wordt en de lokatie ligt aan het aantal deelnemers, ik heb in Duitsland in ieder geval zat combinaties dus misschien wordt het in de grensstreek gehouden. Wat PJ schrijft is helaas waar, ik ga het niet voor 4 personen regelen omdat anders de kosten de pan uit schieten......
calemity_jane schreef:ik wil ook dan!!!
Pannenkoek schreef:calemity_jane schreef:ik wil ook dan!!!
.......en dan vragen we Piggeljay om op Joey te passen
jij hebt een bordje creche gezien en daar wil je nu natuurlijk misbruik van maken.
gelukkig hebben we susan ook nog die heeft ervaring