Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Tot nu toe hoor ik overigens vooral ruiters die zich (imo) te laag inschalen. Mensen die flink in de prijzen rijden op het NK en nu gaan beweren dat ze in de L3 thuishoren...
En dat verbaast mij... 

Sonja schreef:Tot nu toe hoor ik overigens vooral ruiters die zich (imo) te laag inschalen. Mensen die flink in de prijzen rijden op het NK en nu gaan beweren dat ze in de L3 thuishoren...
Sonja schreef:Daar heeft de regelcommissie vast wel goed over nagedacht
In principe mee eens, uitgezonderd die ruiters die nu een nieuw/jong paard hebben, maar daar voorzag de regel al in dat je dan een klasse lager mocht.Citaat:L1 en L2 is NK start gerechtigd.
Dus ruiters die de afgelopen 2 of 3 NK,s zijn gestart kunnen in principe niet meer in aanmerking komen voor L3.(zomaar een manier)

DubbelDun schreef:Als alle L3, 4 en 5'ers nu idd verplicht een cap op moeten (zie eerdere link in ander topic) dan willen ze misschien wél weer ineens naar de L2 toe
, maar ik denk dat dat wel meevalt. MSQuincyTE schreef:DubbelDun schreef:Als alle L3, 4 en 5'ers nu idd verplicht een cap op moeten (zie eerdere link in ander topic) dan willen ze misschien wél weer ineens naar de L2 toe
Of ze gaan gewoon niet meer starten
. Ik wist dit niet ga het betreffende topic even opzoeken.