Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
broertje schreef:Dit volg ik even.
Ik gebruik nu ook al wat oudere neopreen schoenen. Wil binnenkort nieuwe gaan halen en dacht aan de springschoenen van BR met dubbele klittenband sluiting omdat ik die rubbere niet zo fijn vind zitten.
Irma_Maandag schreef:Ook fijn zijn die flapper-springschoenen, welke uit losse segmenten bestaan. Ik weet niet of ze nog steeds te koop zijn, maar ondanks dat ze wat geluid produceren, nemen ze geen water op en verlies je ze nooit.
, vond het wel fijne springschoenen. Je ziet ze alleen niet meer zo veel. GvdT schreef:Irma_Maandag schreef:Ook fijn zijn die flapper-springschoenen, welke uit losse segmenten bestaan. Ik weet niet of ze nog steeds te koop zijn, maar ondanks dat ze wat geluid produceren, nemen ze geen water op en verlies je ze nooit.
Ik ben 1 keer met 1 flapje uit de cross gekomen, vond het wel fijne springschoenen. Je ziet ze alleen niet meer zo veel.
en dat is me bij deze nooit overkomen. 
dani_spit schreef:Hardstikke bedankt voor al jullie reacties
Dan had ik nog de vraag welke maat ik dan moet hebben. Het is een nrps e-pony van 1.51 m met niet al te dikke beentjes.
En de sokken zitten natuurlijk ook wel een beetje in de weg