[WN] Impressie WRAN-C Ve<>Ca Beverwijk 1 juli 2007

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pannenkoek

Impressie WRAN-C Ve<>Ca Beverwijk 1 juli 2007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 11:23

Zo, nu dat de foto's er bijna allemaal opstaan wordt het tijd om een topic te openen. Ik vond het een byzonder geslaagde dag en heb fijn samengewerkt met Cheeky, haar foto's en de foto's van de Reining komen er in de loop van de week nog op. Aangezien dit een benefietwedstrijd voor het Jeugdteam betrof zijn bijna alle foto's die gemaakt zijn geplaatst en is er bij wijze van uitzondering door Bokt toegestaan dat de bestelinformatie ook geplaatst mocht worden.

De foto's zijn hier terug te vinden; WRAN-C Ve<>Ca Stables

En hier is de bestelinfo;
Citaat:
De opbrengsten van het verkopen van de foto’s van deze show gaan geheel naar het Jeugdteam. De foto’s druk ik niet af maar zet ze op een CD of verstuur ze per email. Dit keer alleen de bewerkte versies, er staat geen tekst o.i.d. door de foto en je mag ze overal voor gebruiken zolang het maar niet voor commerciële doeleinden is.

De prijsstelling is als volgt;

1 – 3 foto’s = totaal € 5,-- verzendwijze; digitaal per email
4 – 12 foto’s = totaal € 15,-- verzendwijze; CD per post
13-25 foto’s = totaal € 25,-- verzendwijze; CD per post

Je kan alleen foto’s bestellen waar je zelf opstaat of foto’s van algemene aard. Het rekeningnummer waar je het bedrag op kan storten kan je aanvragen per email.

Na ontvangst van je betaling kan je de foto’s binnen 3 weken thuis verwachten als het een CD betreft of binnen een week als de verzendwijze een email wordt.

Per email je adres en/of email doorgeven evenals welke fotonummer(s) het betreft.

Groeten,

Pannenkoek

Moderatoropmerking:
Deze uitzondering is gemaakt omdat alle inkomsten uit de foto's ten goede komen van het jeugdteam en het daarom geen commerciele post betreft

marlborro

Re: Impressie WRAN-C Ve<>Ca Beverwijk 1 juli 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 12:21

Het was inderdaad een top dag! Haha!
Locatie, organisatie en natuurlijk het weer niet te vergeten was helemaal super!
Ben ook erg benieuwd naar de foto's van de reining Cheese!
Whaha zit iedere dag te kijken of er al wat op staat.
Zal er zeker wat gaan bestellen.
En helemaal leuk dat de opbrengst gaat naar het jeugdteam OK dan!

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 15:08

Ja Rob, of was je batterij leeg tijdens de amateur en open reining? Cheese! Go jij! Go jij!

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 16:35

FIJN!!! Ben erg benieuwd naar wat ervan geworden is.
ik vond het heel erg leuk om te doen, want een wedstrijd zonder foto's te maken, is een dag niet geleefd Tong uitsteken Knipoog

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 17:38

PeterV schreef:
Ja Rob, of was je batterij leeg tijdens de amateur en open reining? Cheese! Go jij! Go jij!

Nagelbijten / Gniffelen De Amateurs gaan nu richting de server en ik richting de spaghetti!

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 22:20

Wat een gaaf paard die zo te zien eerste is geworden in de trail beginners.
Hij is echt mega!
Top om zo een paard uit te brengen, mijn complimenten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 08:40

Mooie foto's weer Pannenkoek!

En misschien een echte domme vrouwenopmerking (ja ik ben er zoeentje die weet dat haar auto blauw is maar wat voor type geen idee) maar ik maak 'm lekker toch: wat een mooi trailmateriaal op die wedstrijd. Keurig netjes in 2 kleurtjes, prachtig! 100x beter dan die afgekloven bonte bende op het NK!

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 09:26

De eerste bestellingen komen al binnen maarrrrrrrr....... aangezien de foto's van Cheeky er nog niet op staan wil ik jullie vragen héél even geduld te hebben. Dit jonge meisje heeft prachtige foto's gemaakt en ik zou het jammer vinden als uit haar collectie geen foto's besteld worden. Zij heeft op mijn verzoek en met m'n reserve camera foto's gemaakt vanuit een andere "hoek", tot en met de Open Pleasure.

Nog even voor de Digi-dwazen;

De binnenbak bij Ve<>Ca komt heel erg donker over, deels door het weinige licht wat door het dak heen komt en deels door de donkere wanden. Dus eigenlijk lijkt de binnenbak ook op een bruin café Tong uitsteken. Dit waren de instellingen waarmee gewerkt is;

Cheeky; Canon 20D, ISO 3200, Sigma 70-200 2.8, diafragma voorkeuze 2.8, continue focus.
Pannenkoek; Canon 5D, ISO 1600-3200, Canon 70-200 L 2.8, diafragma voorkeuze 2.8-5.6, meestal continue focus.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 09:32

PeppySan schreef:
Wat een gaaf paard die zo te zien eerste is geworden in de trail beginners.
Hij is echt mega!
Top om zo een paard uit te brengen, mijn complimenten.

Ik wist niet wat ik hoorde toen Tinker Leo 2x 1 geplaatst werd bij de beginners trail.
Deze van origine dressuur amazone heeft een jaar geleden de overstap gemaakt naar het western, en gaat gewoonweg even op haar eerste wedstrijd met de prijzen ervan door.
Geweldig, kom je even binnen om het zomaar te zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 09:33

Pannenkoek schreef:
[i]Nog even voor de Digi-dwazen; ...........

Nagelbijten / Gniffelen

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 09:35

Sonja schreef:
wat een mooi trailmateriaal op die wedstrijd. Keurig netjes in 2 kleurtjes, prachtig! 100x beter dan die afgekloven bonte bende op het NK!

Misschien hebben wij wel een schildersbedrijf Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 09:45

Hahahaha ja da's waar ook, vergeten... Oeps... Nou ja, maak ik jou ook eens een compliment. Gebeurt ook niet zo vaak Knipoog

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 09:59

@PK: Ik had de laatste foto's met mijn eigen geheugen kaartje gemaakt..
maar die ligt hier, thuis..
moet ik proberen de foto's te mailen, of hoe lossen we dat op?
Want de Reining staat erop, en nog horsemanchip.

en de reining mag natuurlijk niet ontbreken Tong uitsteken

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 10:07

In dit digitale tijdperk is dat best wel op te lossen toch? Gewoon op je eigen site zetten en dan een linkje hier op Bokt zetten. Aanvragen die bij mij binnenkomen stuur ik dan ook even langs jouw site en kiezen ze daar een foto van dan mail je me die en ik zet de foto erbij op de CD..........of alles bewerkt op een DVD zetten, naar mij toe sturen en dan zet ik ze op mijn site. Kies zelf maar wat je wilt.

De eerste foto's van Cheeky zijn richting de server en ik ga richting de koffie met een koeje erbij Vingers aflikken

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 10:18

Ik stuur ze wel op DVD per post...

Want wij gaan a.s. maandag weg met het jeugdteam naar Denemarken (ik foto's maken Tong uitsteken ) Dus zijn wij nu erg druk met spullen bij elkaar zoeken, en dan nog eens de paarden verzorgen.

En heb ik geen tijd om ze op mijn site te zetten Knipoog
Ik meot dan wel het adres hebben, anders is hij straks naar Amerika toe Tong uitsteken Tong uitsteken

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 20:44

Zo, de laatste foto's gaan richting de server. De Reiningfoto's van Cheeky heb ik nog niet binnen maar bestellen voor het goede doel kan al wel. Er hebben al wel wat rijders gemaild, die krijgen de komende dagen antwoord. Heb je nog aanvullingen......mail maar door!

Pannenkoek

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 19:14

Zo, het is nu een week of 6 na de laatste reactie en bijna 2 maanden na de wedstrijd.......tijd voor een update!

Het aantal bestellingen van deze wedstrijd (waar de opbrengst naar het Jeugdteam overgemaakt wordt) is bedraagt: 2 en dat vind ik erg weinig en wordt daar bijna droevig van....... In geld betekent dat ik dus E 30,-- zou moeten overmaken en dat is schandalig weinig. Het weerhoudt mij niet om me toch belangeloos voor de Jeugdruiters in te blijven zetten (DPHC, WRAN of NQHA) maar het heeft me wel doen besluiten om te stoppen met het fotograferen van de WRAN-C wedstrijden, er moet teveel geld bij en dat kan ik mij niet veroorloven.

Ik zal zelf het bedrag verhogen met nogmaals E 30,-- dan lijkt het nog wat..........

Pancake