Ik heb inmiddels een reactie gehad op mijn overdreven vriendelijke mailtje naar de manager van de APHA en kreeg als reactie dat ze wel een registratiepapier had binnengekregen, maar dat er een aantal dingen niet klopte. Zo stond er geen handtekening op van de orginele eigenaar (hij staat tenslotte nog niet op mijn naam, omdat ze die registratiepapieren al op hadden gestuurd voordat ik hem kocht), had de hengstenhouder van de vader van Bud iemand anders laten tekenen, wat de APHA dus niet goedkeurt en verder wist de APHA niets over breeding dates...ik alsmaar wachten terwijl het helemaal de schuld niet is van de APHA 
Mij is aangeboden alle paperassen en wat registratieinformatie naar mijn huisadres te sturen. Dat heb ik maar gedaan. Heb net mijn adres doorgemaild, en nu maar wachten op de papieren. Dan zorg ik namelijk zelf wel dat alle benodigde informatie ingevuld is, en van de juiste mensen een handtekening heb. Op deze manier is het geen doen. Ik wil tenslotte dit jaar nog gaan halteren met Bud, maar dan moet hij wel op mijn naam staan. Verder vind ik het gewoon een fijn idee als hij op mijn naam staat. En ik wil rondneuzen in de archieven van de APHA

De vorige eigenaren (die ik overigens persoonlijk ken) hadden er ook nog 'rush' achter laten zetten...maarja, als er meerdere dingen niet kloppen, heeft dat ook weinig nut

Verder zou ik graag iemand willen vragen op wiens naam Thirstys Top Dude nu eigenlijk staat. Ik dacht zelf Peggy Teunissen, maar ik kreeg het idee (uit het mailtje) dat ik een handtekening van de hengstenhouder van Bud's vader moet hebben toen Bud geboren werd. Inmiddels zou hij weleens van iemand anders kunnen zijn

Nja, ik hoop dat ik snel die papieren krijg, en dat ik aan de slag kan
), is het overigens op de APHA site te vinden wanneer dekkingen plaats gevonden hebben?