Kevin op de Ginkelse Hei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Kevin op de Ginkelse Hei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 16:39

Gisteren gingen ook wij naar de Ginkelse Hei Lachen.

Eerst 's ochtends half 7 Kev lastig gevallen met zn ontbijt. Kev is niet zo'n snelle eter dus de drie kwartier daarna waren wij bezig met dingen als 'poezen aaien', 'rondje lopen', 'voor de 60ste keer checken of alles in de auto lag'. Maar goed, uiteindelijk rond half 8 weggereden van stal.

Op locatie was alles prima aangegeven, parkeerterrein lag vol met lekker lang gras dus Kev heeft daar nog wat maagvulling ingenomen. Zo ondertussen raakt hij ook gewend aan trailerritjes en dingen doen dus bij de voorkeuring hadden we een HF van 44 Haha! Haha!.

Rond half 11 gestart. Vriendlief heeft heel rustig aan gereden. Toch wel zwaar terrein en de vorige rit (Kootwijk) hadden we bij de finish 10 minuten en dat wilde hij voorkomen. Daarnaast startte hij gelijk met een pony waar Kev het wel goed mee kon vinden dus daar is hij bij blijven rijden.

Voor de PA heeft Kev nog even geplast (braaf paard) en op de PA een HF van 48.

Vlak bij de finish werd Kev nog ingehaald door wat Klasse 2 ruiters waardoor hij op de finish een hartslag van 60 had. Geen 10 minuten dus, maar daardoor wel helemaal onderin in het klassement *LOL*.

Nakeuring ook alles helemaal prima. Voor en na de wedstrijd nog even Kev laten wegen, die wormenkuren van boven de 600kg zijn geen overbodige luxe voor ons Haha!. Net als de vorige keer ging er nu ook na de nakeuring nog eens een dikke emmer water in, hij begint dus wel te drinken, maar voor het mooie mag dat nog wat eerder *LOL*.

Uiteindelijk missie dus geslaagd, netjes uitgereden. Nergens 10 minuten, mooie rustige rit gehad.

Afbeelding

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Re: Kevin op de Ginkelse Hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:43

Hé wat jammer, ik heb jullie niet gezien!
Goed gedaan van Kev!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 16:45

Ik heb eigenlijk heel weinig klasse2 ruiters gezien. Tussendoor ben ik nog even op het terrein geweest en toen was het daar ook erg rustig. Klasse2 was al weer weg en Klasse1 was nog niet binnen.

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:02

Keurige tijd, gefeliciteerd met het resultaat. Die Kev is niet alleen het meest bereisde paard op het moment, maar ook heel veelzijdig. Ik zie crosstopics voorbij komen, endurance, strandritten en dressuurpogingen. Dat paard heeft wat te vertellen op stal aan zijn buren *LOL*

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:01

gaat goed he apple!
gefeliciteerd met je WPs

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 18:44

Overigens zie je mij op vrijwel elke foto die we die dag gemaakt hebben met een fles anti-daas rondlopen Haha!.

Komende uit 'niet-daas'gebied en Kev normaal gesproken wat truttig op minuscule vliegjes heb ik dat paard zo ongeveer gemarineerd in de anti-daasspray Bloos

Vandaag hing er nog een lichte walm om hem heen Bloos!.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:44

Super verslag!! Goed gedaan! Ja

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:56

Jullie hebben nog een tijdje achter ons gereden, was inderdaad een grappig combi, de kleine pony en het grote paard...ik dacht dat jullie bij elkaar hoorden Knipoog
Gefeliciteerd met de goed uit gereden rit!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 23:11

Gefeliciteerd met deze goed uitgelopen rit! Cool
Gaat goed met Kev Haha!

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 08:08

Gefeliciteerd! Wij kwamen elkaar nog tegen op het mooie gele veld met de paardjes Haha!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 08:21

Wat goed!!
Ik kan mij voorstellen dat je hem gemarineerd heb!
Hielp het?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:04

Ha leuk, het Grote Paard op de Ginkelse Hei! Mooi dat het zo goed is gegaan! OK dan!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 19:18

Sall, het heeft wel geholpen. Vorige keer dat we uit dazengebied kwamen had hij de dag erna van die grote histamineplekken op zn hals. Nu had ie dat niet (en vandaag stonk hij nog enigzins Nagelbijten / Gniffelen )

Kev heeft het goed doorstaan Lachen. Geen dikke benen of andere rare dingen en verder een prima humeur de eerste dagen erna Lachen.

ALB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 11:10

Leuk verslag!