Als ik een BE startkaart heb mag je daar in NL dan ook meedoen?
Of moet ik dan ook in NL lid worden?
Alvast bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Belgische ruiters aangesloten bij de bond LRV moeten kunnen aantonen dat hen door LRV toestemming is verleend om aan deze Nederlandse wedstrijd deel te nemen. Ruiters van VLP en LEWB krijgen van hun bond helaas geen toestemming om deel te nemen aan deze wedstrijd, i.v.m. overlappen met de Belgische wedstrijdkalender.
Ik wil gewoon graag in NL en in BE starten kunnen en dan voornamelijk op laag niveau dus niet boven de 30 km of zo.
)Citaat:Die regel van 80 km die Wendy noemt staat nergens en is dus niet officieel
beautyke schreef:Citaat:Die regel van 80 km die Wendy noemt staat nergens en is dus niet officieel
Hij mag dan wel niet officieel zijn, maar je mag altijd eens proberen of je met een belgische startkaart zonder twee maal die 80 te hebben gereden in het buitenland mag starten, daar krijg je gewoon de toestemming niet voor.
bluebell schreef:Hmm best verwarrend allemaalIk wil gewoon graag in NL en in BE starten kunnen en dan voornamelijk op laag niveau dus niet boven de 30 km of zo.
Maar ik vind het ook overdreven om me in beide landen lid te maken (kost allemaal geld en we hebben helaas nog steeds de lotto niet gewonnen)
dus wat kan ik nu het beste doen?
griebels schreef:8 wedstrijden per seizoen mag je rijden in het buitenland met een riding permission vanuit NL.
lars schreef:griebels schreef:8 wedstrijden per seizoen mag je rijden in het buitenland met een riding permission vanuit NL.
hoe zit het dan als je een FEI paspoort heb mag je dan onbeperkt starten in het buitenland? 8 wedstrijden is trouwens wel genoeg zoveel rij ik er niet eens in 1 seisoen