[WN] Wolfje's aankomst!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dick

Wolfje's aankomst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 22:38

Hé hallo, ik ben Wolfje. Wat me nou toch overkomt... Gisteravond was er een lesklant, nieuwe van mijn baasje Sylvia denk ik want ik had hem nog niet zo vaak gezien, en toen die gisteravond laat wegging zeiden hij en zijn vriendin al "Dag Wolfje, lekker slapen en tot morgen". Nou ja dacht ik, laat maar wauwelen. Ik had net m'n avondbrokjes gehad van Sylvia dus ik had wel wat belangrijkers aan m'n hoofd dan daar over na te denken. Maar vandaag kwamen er steeds meer mensen dag zeggen Verward
Ook moest ik in bad (hihi, lekker, daarom maak ik me ook zo vies Duivel ) en vanavond kwam baasje Marti me ineens de transportbeschermers omdoen, en ik kreeg een prachtig hagelwit halster om. Zou ik op wedstrijd gaan? Spannend! En dat op een doordeweekse donderdag!
Afbeelding
Na een tijdje schudden werd ik uitgeladen door het vrouwtje. En verhip, daar waren die gasten van gisteravond ook weer! Zie je m'n mooie witte halster? Ik wou dat ze me daarmee eens in de modder zetten, dat wordt een gaaf gezicht! Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
Ik had werkelijk geen idee waar ik was, maar het was niet op een wedstrijd ofzo. Baasje Marti haalde mijn transportbeschermertjes af, en vrouwtje stond er maar bij, en gaf zomaar mijn touwtje aan het mens dat mij gisteravond nog gepoetst had, samen met die lange kerel die me gereden had. Vol verbazing heb ik het aangekeken...
Afbeelding
Ze namen me mee uit wandelen over een manegeterrein, en ze begonnen me te vertellen wat alles was, en wie alles was. Ik snapte d'r niks van, het leek wel een rondleiding Verward Bij een buitenbak aangekomen zei het vrouwtje dat mijn touwtje nog steeds vasthield dat ik mocht kennismaken met mijn nieuwe buren: Milena en Leonardo. Kwamen die ook bij ons wonen dan???? We konden toch nooit met z'n drieën terug in mijn trailer???? Wel aardige lui verder hoor, die Leonardo en Milena.
Afbeelding
Maar toen zei Milena de fjord heel kattig tegen mij: "Best als jij de baasjes in probeert te palmen, maar denk maar niet dat je van MIJN hooi mag eten, stom vlekkenbeest!" Ik stond perplex en zocht meteen naar Sylvia om uitleg te vragen. Wat had dit dan te betekenen???
Afbeelding
"Pssst laat maar kletsen joh, die dikke is gewoon jaloers dat de baasjes nu met jou bezig zijn. En bovendien is het een enorme vreetzak, dus meteen bang dat ze niet genoeg meer zal krijgen, terwijl er pas nog een paar ton hooi gelost is, ik heb het zelf gezien", zei Leonardo. "Zeg maar Leo trouwens hoor, da's makkelijker. Maar dan deel je wel je avondappel met me, anders moet je Leonardo zeggen. Grrrapje! Maak je niet te dik kerel, ik heb gehoord dat je verkocht bent aan ons baasje en vrouwtje. Nou, dan krijg je een best leven. Goed voer, niet teveel werkjes, en we doen vaak leuke dingen met ze. Welkom hoor! En ik geloof dat jij ook in ons paddock- en weidegroepje komt, dus dan gaan we mooi samen donderjagen, goed?"

Nou, en zo ging het dus... Ik kreeg een mooie schone ruime stal tussen Leonardo en Milena in, en er begon meteen een vreetfeestje met kuilgras en appeltjes. Best adresje volgens mij! Ik hoorde dat we nog wel leuke dingen gaan doen bij het oude baasje en vrouwtje; ze hadden het al over een buitenrit op de berg en over een trailclinic ofzo, dus dat wordt vast weer ouderwets gezellig.
En nu ga ik verder met m'n kuilgras, want die dikke fjord naast me staat al weer te loeren of ze het van me kan afpakken geloof ik. Wat een vreetzak!

Welterusten!

Wolfje.

Wesco

Re: Wolfje's aankomst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 22:44

haha komisch die tekst wat een leuk paard
Laatst bijgewerkt door Wesco op 05-07-07 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 22:46

Leuk verhaal zeg :p
Mooi paard =]

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 22:49

Leuke omschrijving van Wolfje's verhuizing.
Dick, ik wens jou ook heel veel plezier toe met deze "wolf".

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 22:49

Welkom op je nieuwe stekkie Wolfje!! OK dan!

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 22:50

wat heb je dit ontzettend leuk geschreven!!!!!!

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 22:57

ROFL hahaha kei leuk gedaan! leuke paardjes hoor! Knipoog

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 22:58

Dick wat een leuke rapportage Ja
Jij ook speciaal veel plezier met Wolf
(en een dikke zoen Ja)

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 22:58

Dat lieve koppie van Leonardo op die laatste foto Lovers
Maar prachtige aankomst zo te zien, ga lekker van hem genieten Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 23:00

lorelei schreef:
wat heb je dit ontzettend leuk geschreven!!!!!!

En dat met ijzertjes onder he! Nagelbijten / Gniffelen Echt een knap paard!

Toen we weggingen stond hij lekker rustig in zijn stalletje te eten. Ik geloof dat hij het wel wat vond. Morgenmiddag neem ik lekker vrij om hem zelf bij Milena en Leo te introduceren in de wei en de komende dagen mag 'ie eerst lekker z'n draai vinden en alles een beetje verkennen, voor 'ie mee gaat doen met de dagelijkse werkjes van onze paarden.
We zijn ontzettend blij met 'm!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 23:04

Dick wat een super verhaal.
Nogmaals heel veel plezier met wolfje

Blon_D

Sonja dat gaat helemaal goed komen volgens mij!
Leuk commentaar trouwens haha.

Yvon72

Haha! geweldige tekst.

Geniet maar lekker daar Wolfje, volgens mij ben je met je neusje in de boter gevallen, en ga je het vast heel erg naar je zin krijgen daar. Pling

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 23:22

Veel geluk met je nieuwe baasjes Wolfje. Het zal wel even wennen zijn, maar het komt vast goed. Met baasjes als Dick en Sonja mag je in je hoefjes knijpen hoor!!!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 23:37

Hee Wolfje.. op je nieuwe thuis lees ik.. Nou vent, jij krijgt een heerlijke tijd daar hoor. En Sonja en Dick zijn príma baasjes.
Laat Milena maar schuiven hoor.. fanatiek op d'r hooi maar verder best een lieve meid en met Leo als partner in crime wordt het vast feest daar in Holten.
Fijne tijd daar en ik kom je snel een keertje opzoeken daar om even kennis te maken.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 01:10

Nou Wolfje, wat een avontuur heb jij beleeft. Je bent een amusante verteller! Ik ben in mijn - nog niet zo'n lange leven - al best vaak verhuisd, dus ik weet wel een beetje hoe je je voelt. Maar ik wisselde daarbij niet van eigenaar, dus dat scheelt. Nu heb ik gelukkig een heel leuk dak boven mijn hoofd waar ik het enórm naar mijn zin heb. Net zoals jij. Dat gaat helemaal goed komen met Sonja en Dick. Misschien zien we elkaar eens op wedstrijd, dan kunnen we wellicht wat interessante tips en foefjes uitwisselen.

Veel geluk en smakelijk eten,
Bonanza

Haha! Haha!

Guardian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 01:24

wolfje je verteld inderdaad een erg leuk verhaal!
en wat een mooi wit halster zeg!
ik zou bang zijn om dat bij mezelf om te doen!
het vrouwtje zou zich een hoedje schrikken als ze het ziet nadat ik er mee in de wei heb gestaan waar ik overigens altijd sta en het super naar mijn zin heb!
nee doe mij maar een zwarte, dan kan het vrouwtje ook niet mopperen dat ik dat mooie witte halster zo vies heb gemaakt!
veel plezier op je nieuwe plek en misschien zien we elkaar ooit wel eens, als het vrouwtje me zo gek krijgt om in die enge trailer te gaan staan!

eet smakelijk,
Guardian

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 06:02

ROFL Veel plezier bij je nieuwe baasjes Wolfje! Ja

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 06:06

Clown nog eens veel plezier met hem, is echt een mooi beesje!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 06:24

Hihi Wolfje, wat een sappig verhaaltje.
In dat opzicht pas je goed bij je nieuwe baasjes.

Heel veel geluk met ze!

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 06:33

Wat een ontzettend leuk verhaal en een prachtig paard! Zo te lezen en te zien gaat hij een heel leuk leven tegemoet. Veel plezier ermee.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 07:19

Leonardo is blij dat er een vent bijkomt Ja
Ziet er super uit Sonja, heel veel plezier en geluk met hem!!

Berwicowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 07:52

Leuk verhaal bij de foto's Sonja. En hij ziet er super gaaf uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 07:53

Hoe zie jij nou dat ik dat getypt had? Ik zat expres onder Dick's account omdat ik anders geen fototopic meer mocht openen op dezelfde dag *LOL*

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 08:11

ontzettend leuk hoor.