Dinsdag spoelde het zo hard dat alles afgeblazen is en we niet eens afgeladen hebben, vandaag leek goed te gaan totdat we bezig waren. Toen barstte de hevigste bui van de hele dag los.
Sandra, Minke en ik hebben toch het publiek kunnen interesseren voor western rijden en iedereen bleef staan ondanks de regen, weliswaar samengepakt onder een grote partytent en wat plu's maar we hadden wel publiek.
Klaar voor de start

Stukje pleasure, hier was het weer nog goed

Carmen (het paardje) vond de cameraman eng

Stukje trail, het vierkant. Hier betrok het al een beetje

Pick -up emmer

Ondertussen geef ik uitleg aan het publiek. Ik had een headset op (die verschrikkelijk knelde) maar dan kon ik niet te dicht bij de boxen komen die rondom de rijbaan stonden, want dan ging die rondzingen. Dus als ik iets wilde laten zien moest ik hem uitzetten, waardoor ik sommige dingen maar zonder headset verteld heb.

Tijdens het horsemanshipgedeelte begon het te regenen, hier zijn we met een stukje reining bezig, en zijn we al aardig nat.

Toen ging het nog waaien ook en barstte het onweer echt los
Mijn hoed moest ik goed vasthouden

Door de headset die eronder zat bleef mijn hoed echt niet zitten, maar gewoon doorrijden, met hoed in mijn hand

Hij gaat wel mooi lopen van die regen op zijn kop

Nog een stukje zonder hoofdstel, best lastig als je paard alleen maar met de kont in de wind wil gaan staan.
Het is een stal met veel menners, die het hoofdstel met een touwtje vastknopen. Toen ik het hoofdstel eraf haalde dachten ze dat het eraf gevallen was omdat ik geen koptouwtje had. hahahaha

Doorweekt waren we hier

Het ergste was nog dat 5 minuten na de demo het weer opklaarde en het de rest van de dag niet meer geregend heeft.
We mogen gewoon geen droge demo doen.
Maar de reacties waren erg positief, mensen vonden het leuk om te zien dat het ook zonder hoofdstel kan en dat onze sport veel meer rust uitstraalt dan ze dachten
. Dat laatste paard is echt een schoonheid

Jammer voor jullie dat nù net die hoosbui moest vallen