IEDEREEN BEDANKT!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mirabagh

IEDEREEN BEDANKT!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 20:28

IEDEREEN (WEER) BEDANKT!

Via deze weg willen wij alle deelnemers, grooms en zeker niet als laatste onze vrijwilligers en veterinairen bedanken voor een zeer geslaagde zesde editie van de Sprengenrit. Wij hebben genoten van jullie plezier en prestaties. Wij konden zes jaar geleden alleen maar dromen dat de wedstrijd zou uitgroeien tot wat het nu is. Omdat onze dromen nu wel zo ongeveer zijn uitgekomen hebben we besloten om voor 2008 een grote (in alle opzichten) uitdaging aan te gaan nl. een CEI **/*** wedstrijd. Internationaal dus maar ook de vertrouwde nationale wedstrijd zal op het programma blijven staan. Waar wij ook wederom zeer content over waren is het netjes achtergelaten wedstrijdterrein, de parkeerweide en groompunten.

Dank voor alle complimenten en tot volgend jaar (als deelnemer en/of misschien als vrijwilliger!)

Dirk en Esther de Leeuw
Ronald en Carla Nijhoff

Freggel

Re: IEDEREEN BEDANKT!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 23:16

En mag ik dan bij deze jullie bedanken voor de organisatie.

Het was voor mij de 1e keer in LS, maar het was top voor elkaar. Ondanks dat de routes elkaar kruisen was het duidelijk aangegeven. En die waterpunten daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt!

En wat een uitdaging internationaal. Wordt het dan ook op een andere datum gehouden, wat verder weg van de Fasna?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 11:17

Ook vanuit hier bedankt ! Het was een supermooie rit. Alles keurig geregeld.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 14:51

Jullie ook heel erg bedankt voor de fijne organisatie!!

Wat super dat jullie CEI gaan!! Ik hoop volgend jaar bij jullie de CEI wedstrijd mee te rijden Lachen

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 16:50

Heel erg bedankt voor de organisatie van deze mooie rit! alles was tiptop in orde! en tot volgend jaar Lachen