Bij voorkeuring HF van 44 en A voor locomotie. Dus goed! Nu hadden we nog maar een 45 min. om op te zadelen en weer bij de start te verschijnenen, was flink haasten maar is gelukt!

Andere dingen zijn geloof ik veel intressanter...

En dan ga je van start en rij je meteen al verkeerd!! ik vind het zooo dom van mezelf. maar goed ik zag diegenen die na me starte de andere kant op rijden dus omgekeerd en haar achterna gegaan! Haar later ingehaald, en vertelde ze me nog dat ik haar wel even in de war had gebracht, sorry daarvoor nog
.Vlak voor het eerste groompunt:

Verder de eerste 10 km erg lekker gereden, Jarc had een flink tempo maar was niet drammerig. Na de 10 km begon hij de omgeving te kennen en werd hij dus wel enorm drammerig.... 2 km voor de PA geprobeert te gaan stappen maar werd dribbelen. En toen kreeg ook mijn hartslagmeter kuren ging van 62 naar 151 en van 93 waar naar 233, dus die maar uitgezet. Op PA 4 min. gewacht met aanbieden en HF 58.
Vlak voor PA waar ik mijn handen vol aan hem had!!

Vertrekkend bij de PA, meusli reep etende

We gaan weer verder. Onderweg nog verschillende keren bijna verkeerd gereden (weet niet waar ik met mijn hoofd zat..) maar door lieve grooms en mederuiters op de goede route gebleven!
Daarna een heel stuk alleen gereden, dat ging weer erg lekker Jarc kalmeerde en liep lekker door. Maar doordat ik al een tijdje niemand had gezien dacht ik even dat ik weer verkeerd aan het rijden was... gelukkig kwam er een groompunt en zag ik miijn grooms staan.

Bij het laatste groompunt

Ook 2km voor de finisch weer gaan stappen maar ook dit keer werd het dribbelen.... pas op de verharde weg net na het hek werd hij rustig en hebben we het laatste stuk gestapt.

Bij de finisch HF 64, na 10 min. weer aanbieden HF 57 nog niet super gezakt dus, 1 min. later staat hij te plassen, daar zal het dus wel van komen (+ een groepje klasse 2 ruiters die net met een eindsprint binnenkwamen!! hihi)...

De grooms hadden nu de spullen vanuit de auto maar meegenomen naar de manege zodat we niet weer helemaal heen en weer hoefde te lopen...
Bij de nakeuring weer HF 44 en A voor locomotie net als bij voorkeuring en de andere waardes ook ong. hetzelfde als bij de voorkeuring. Ik ben wat dat betreft dus super tevreden, nu nog werken aan de drammerigheid van Jarc tijdens de rit....
En Miranda (adnarim) super bedankt voor het groomen en de mooie foto´s!!
En we zijn nu Klasse 2 startgerechtig! Over 2 weken op naar de Ginkelse Heide en dan hopelijk in Holten de korte klasse 2!
En dan thuis in de wei weer een lekker eigenwijze kop trekken!
.