Hoi , ja de spins gaan normaal ook wat beter maar op wedstrijd krijg ik alle puzzelstukjes niet bij elkaar zoals het moet , ik heb hem zelf met behulp van instructeur opgeleerd dus met spinnen komen we er ook wel uit samen met mijn instructeur . De leadchanges vind ik hem soms nog teveel hangen en wat traag wisselen , en stops kunnen beter maar ik heb weinig wedstrijdervaring en rij hem spijtig genoeg niet vol door naar de stop toe waardoor die wel eens de mist in kunnen gaan , maar hij bewijst op training dat hij beter kan dus ligt het gewoon aan mij en nog wat zenuwen of gespannen zitten van mijn kant . ik deed amateur en open mee , omdat ik ervaring wil opdoen doe ik soms de open mee , ik ging tegen 2u vragen hoelaat de reining zou zijn , o zeiden ze dat is om 15.00 al , dus ik rustig opgezadelt en opgewarmd , en ineens liep alles uit , om 18.00 reed ik amateur en rond 19.00 de open .
Jessie is een dochter van Sunny Foxy Jac en Jestop .
-Sunny Foxy Jac kennen jullie misschien wel want hij heeft wel wat bewezen.
-Jestop is een wedstrijdmerrie die mijn instructeur destijds uit de usa gehaald heeft en er world youth show mee gelopen heeft en belgische competities en is nu kweekmerrie .
Palmares Jestop :
1997 World Youth Show Fort Worth USA
Belgian Champion BAWR Open Reining
Winner Belgian Championship Open Reining
1998 Benelux High Point Title WInners Show Reining brons medaille
1999 Belgian Reining Promotion Group Rookie Standings 2 place
2000 Belgian Champion BAWR Open Reining
Belgian Champion BAWR Non Pro Reining
Belgian Reining Promotion Group Open Standings 3 place
2003 National Reining Horse Association - Belgium
Belgian Champion Open Nationaal Reining
groeten