Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

paintedblack schreef:Mijn paardje is in oktober 2006 zadelmak gemaakt met een dressuurzadel( op een goede africhtingstal ), nu hij in training is en een westernzadel op krijgt gaat hij door het lint.
Bokken en echt ervan doorgaan met de staart tussen zijn billen ,het lijkt wel een bronco !Ik vraag me af of dit nog wel goed komt....
paintedblack schreef:Mijn paardje is nu ruim 2 maanden op training geweest en nog steeds wat onzeker onder het zadel, de eerste 5 minuten is ie rillerig maar bokt niet ofzo schiet hoogstens een beetje onder je vandaan als je hier niet op reageert kun je hem gewoon rijden. Na een kwartiertje word ie zelfs een beetje lui en mag je best flink been geven of hulpen vragen.
paintedblack schreef:Na onderzoek van mijn kant ben ik erachter gekomen dat hij en zijn maatje in haaksbergen op een manege heeft gestaan daar is ie zadelmak gemaakt (ik heb foto's gezien )nou nu hebben deze 2 allebei ''de kolder in de kop''.
Romkabouter schreef:paintedblack schreef:Na onderzoek van mijn kant ben ik erachter gekomen dat hij en zijn maatje in haaksbergen op een manege heeft gestaan daar is ie zadelmak gemaakt (ik heb foto's gezien )nou nu hebben deze 2 allebei ''de kolder in de kop''.
Weet je in ieder geval wat je niet meer moet doen

Wranglerbutt schreef:Ik ben eerlijk gezegd tamelijk benieuwd bij wie jouw paard in training heeft gestaan en wat jullie afspraken waren over trainingsdoel etc...