Hoi hoi , Nou mijn allerliefste chico stond gister ff buiten aan de muur lekker in het zonnetje.
En Chico die sufferd die t waarschijnlijk helemaal niet zag schrok zich echt vanuit het niets helemaal kapot . Hangend aan zijn touw raakte hij natuurlijk nog veel meer in paniek.
Dus ik hem vasthouden en probeerde hem weer naar voren te krijgen zodat het touw weer slap kwam te hangen. Trappel trappel trappel met zn voetjes ene tweejuh en jou hoor zijn grote voet beland zo om mijn maatje 38 precies bij het gewricht van mijn dikke teen !!!!!!!
Auuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
gek genoeg was chico direct uitgeschrokken en keek naar mij vannuh gaat het wel ?!?!?!?!
oehhhhhhhhh waarom schrok hij nou zo erg ?!?!?!?!? wat een suffie..
Ondanks dat ik een hele zere voet had wou ik nog wel heel effuh op hem rijden.. nou je voelt hem wel aan komen natuurlijk doet dat tijdens het rijden nog veel meer zeer.
Maar hij heeft de schrik er even uit kunnen lopen , en ik ook. Later toen we klaar waren heb ik mijn voet maar afgespoten en meneer keek mij aan van , jij onder de slang ??? niet ik ?????
na een nachtje is t behoorlijk wat dikker geworden ondanks ijspack enzo maar hoop dat t snel weer over is want zo'n peerd op de voet doet behoorlijk zeer !
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DT3ZJE4U.jpg
Mijn moeder die ff n ritje op chico deed 2 weekjes geleden , kun je nagaan ! hem op mijn voet !!!!! hihhhiii
Mijn pony sprong 2 weken terug ook op m'n voet, voel 'm nog steeds... en jou paard is wel ff wat groter
Hoe is 't nu?
ik vergelijk het gewoon ook met het naarvoren drijven