Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) maar KWB is ook maar half uurtje hier vandaan.. Ga ook kennismakingsrit rijden, maar ben er dus nog niet uit welke wedstrijd.
Terrein ook ruim genoeg (wel op grasveld parkeren) en je kunt je trailer enzo goed kwijt. Prima locatie en mooie route! Utrechtse Heuvelrug heb ik vorig jaar niet gereden dus kan ik je niets over vertellen.

ruilen
splash1999 schreef:ik mag deze als mijn eerste wedstrijd dit jaar beschouwen. Ga dus voor de 30 km. dus dan zien julie mij in mijn nieuwe tenue. Van de DA mag ze dan weer een wedstrijd rijden dus gaan voor de fun een rustige rit rijden. ook het terein is voor de DA geen bezwaar. op het laatste moment beslis ik pas of ik wel of niet stert maar zoals het ernu uitziet gaat dat gewoon door. ga me niet haasten hiervoor anders wordt het volgend jaar gewoon.

Mijn paard heeft nog nooit een endurence wedstrijd gelopen, maar wel een soortgelijke afstand. Hoeveel tijd heb je eigenlijk?

Vippie schreef:Ik wilde deze rijden maar nu wordt waarsch op dezelfde dag de mendurance georganiseerd, grrrrrrrr