Ik heb eerder topics met foto's gehad maar even een kleine samenvatting van wat ik er zoal tegen kom, en wat allemaal gewoon verder 'leeft' omdat de geur van de paarden sterker is dan die van ons, 'stinkende mensen' haha

Het begon met deze groep zwijnen, 2 grote ouders en 8 jongen, helaas was alleen deze foto met 1 jong erbij scherp...

Later zagen we ook een vos, dat was wel heel zeldzaam en ontzettend mooi!

Toen ik een keer alleen met Figor reed en ergens om een flauwe bocht gallopeerde zat ik bijna tegen deze meneer aan hihi!

Afgelopen week was toch wel echt de klapper, een edelhert waar ik zo een eind heen kon rijden. Hij bleef rustig staan en liep later gewoon verder het bos in... Super!

Inmiddels ben ik met Figor ook begonnen met wat hoger springen, omdat hij nu 5,5 is kunnen zijn beentjes iets meer aan.. Hier was het zonder zadel en met hoofdstel maar hij springt dit ook met helemaal niks, erg leuk!

En Donar, mijn 'jaarling' ahum... Is een beetje hard gegroeid, hier was hij er ook iets te dun door.. Hier op de foto net 1 jaar en al dik 1.36m... Waar gaat dat heen...

Een crea foto van hem!

Even genieten met Figor!

Op het blok staan kon hij nog niet, was echter zo geleerd en hij vind het ook wel leuk!

Foto van de omgeving...

Hier in de bossen, vaak laten we de paarden kiezen welke paden ze willen nemen, leuke afwisseling!

In de pauzes zetten we ze vaak op een mooi plekje neer. Figor gaat altijd wat gras eten en blijft rustig staan..

Vandaag hadden we een mooie plek onder een grote kastanjeboom, heerlijk genoten even!

Deze boom was echt prachtig aan de onderkant!

Totaalplaatje

Dit was het wel weer voor deze keer

)
Dan word je toch wel even stil. En dan rustig met de paarden er naar toe gaan, of een beter zicht proberen te krijgen: super!