Eerst de trail gedaan.Mabel was heel rustig en luisterde heel goed.Haar manen waren voor het eerst gevlochten op een wedstrijd en dat werkte heel goed.De volle bos word te warm voor haar als die los hangt.Helaas is mabel heel lief paard maar wil niet voor iedereen werken.Ze is een beetje eenkennig.Maar rene looste haar goed door de proef en werd derde.Ik werd net geen eerste maar heel goed tweede.Ik ging in de verkeerde galop.Verder ging het prima.

Het tweede onderdeel deed ik niet aan mee.Maar rene reed zijn eerste wedstrijd op lizzie.Het was voor lizzie een oefening.Ze liep heel netjes en ging er niet vandoor maar helaas ze wilde niet achterwaarts.Het nivo van de groep was te hoog voor een plaatsing maar voor lizzie was het een overwinning op zich.

Nicky heeft een eigen setje met kleding gekregen.

Nicky reed heel netjes in pleasure maar ylean sprong twee keer in de verkeerde galop aan.En ook al is de rest goed fouten tellen zwaarder.Volgende keer beter.

Hier staat lizzie keurig stil tijdens de prijs uitreiking.

Daarna een barrelrace gereden.We vonden het leuk om er een keer aan mee te doen.Maar we dachten we maken geen kans met onze tank mabel tegen de arabieren,quaters een draver en wat hele snelle pony`s.Helaas hebben we geen foto`s we moesten na iedere rit van mabel de beugels verstellen en nicky en ik moesten van laarzen wisselen.En mabel moest ook rusten na iedere race.
Eerst ging rene.Mabel had zo iets van he een trail met alleen tonnen.En ging in een stukkel drafje rond en was moeilijk in galop te krijgen.Bij nicky ging het al iets beter maar ging ze bokken.
En bij mij trok ze alles uit de kast.
Ik sta er nog steeds versteld van.Ze ging heel snel weg zo wat een sliding stop bij de vaten en plat om de bocht en een hele snelle eindsprint en we werde tweede.Het plubliek ging uit zijn dak.Geweldig.