[WN] verslag krimpen a/d ijssel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mabellean

verslag krimpen a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 20:29

Vandaag een wedstrijd gereden in krimpen a/d ijssel.Ylean is door haar medicijnen kuur nog niet helemaal de oude dus ze liep vandaag alleen de pleasure met nicky.Rene mocht mabel lenen voor de trail en de barrelrace.Ik zelf heb de trail en barrelrace gereden.Nicky mocht ook mabel lenen voor de barrel race.

Eerst de trail gedaan.Mabel was heel rustig en luisterde heel goed.Haar manen waren voor het eerst gevlochten op een wedstrijd en dat werkte heel goed.De volle bos word te warm voor haar als die los hangt.Helaas is mabel heel lief paard maar wil niet voor iedereen werken.Ze is een beetje eenkennig.Maar rene looste haar goed door de proef en werd derde.Ik werd net geen eerste maar heel goed tweede.Ik ging in de verkeerde galop.Verder ging het prima.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het tweede onderdeel deed ik niet aan mee.Maar rene reed zijn eerste wedstrijd op lizzie.Het was voor lizzie een oefening.Ze liep heel netjes en ging er niet vandoor maar helaas ze wilde niet achterwaarts.Het nivo van de groep was te hoog voor een plaatsing maar voor lizzie was het een overwinning op zich.

Afbeelding

Afbeelding

Nicky heeft een eigen setje met kleding gekregen.

Afbeelding

Nicky reed heel netjes in pleasure maar ylean sprong twee keer in de verkeerde galop aan.En ook al is de rest goed fouten tellen zwaarder.Volgende keer beter.

Afbeelding

Hier staat lizzie keurig stil tijdens de prijs uitreiking.

Afbeelding

Daarna een barrelrace gereden.We vonden het leuk om er een keer aan mee te doen.Maar we dachten we maken geen kans met onze tank mabel tegen de arabieren,quaters een draver en wat hele snelle pony`s.Helaas hebben we geen foto`s we moesten na iedere rit van mabel de beugels verstellen en nicky en ik moesten van laarzen wisselen.En mabel moest ook rusten na iedere race.

Eerst ging rene.Mabel had zo iets van he een trail met alleen tonnen.En ging in een stukkel drafje rond en was moeilijk in galop te krijgen.Bij nicky ging het al iets beter maar ging ze bokken.

En bij mij trok ze alles uit de kast.
Ik sta er nog steeds versteld van.Ze ging heel snel weg zo wat een sliding stop bij de vaten en plat om de bocht en een hele snelle eindsprint en we werde tweede.Het plubliek ging uit zijn dak.Geweldig.
Laatst bijgewerkt door Vera op 17-06-07 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Uitslagen verwijderd

Deniies

Re: verslag krimpen a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:35

leuke foto's

IK BEN VOOR ANNELIEKE ZE KWAM VOL TROTS TERUG OP STAL VAN DER BARRELRACE!

Ziet der erg leuk uit leuke tinker ook.

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 20:44

Ja die ging zo goed.Terecht gewonnen.Ik heb haar nog gesproken in de kantine.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:25

Wat ziet het er leuk uit zeg! En wat goed dat Lizzy zo haar best deed! Nog veel succes met alle verdere wedstrijden die jullie rijden!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:33

Even een extra applaus voor Lizzie!!!!!

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 08:30

leuke foto's van een gezellige wedstrijd zo te zien! goed gedaan!

Rhaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 09:13

Gezellig was het zeker! Ik vond het ook erg leuk om te zien dat jullie met de tinkers zo vooruit zijn gegaan! Succes en ga zo door!

BlackWych

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:48

Lizzie was toch hardstikke braaf, dat was al meer dan jullie verwacht hadden, dusseh, jullie komen er wel! Mabel had het maar druk met jullie, maar deed het wel braaf OK dan! Het was inderdaad goed te zien dat ze jouw meisje is Nagelbijten / Gniffelen

Zoals Rhaïa al schreef, jullie zijn echt vooruit gegaan. Zó leuk om te zien! Ja

Paard Peter ging per onderdeel beter, in de trail leek het nog of hij de hindernissen voor het eerst zag (maar ik weet dat dat niet zo is), in de pleasure zag ik een paardje dat goed voor elkaar was, met alleen een hoger tempo dan de rest en een terechte goed plaatsing en de barrels nam hij als een pro, dus zelfs als hij niet de snelste tijd zou hebben gehad, had hij nóg het blauwe lintje moeten krijgen voor stijl. Zo geweldig om te zien! *LOL*

Mijn eigen Peter heeft zijn eerste blauwe lintje gewonnen op een onderdeel dat nou niet bepaald King's favoriet is, maar hij deed echt zijn best dus super blij met het resultaat. In de pleasure had King ehm haast en geen zin om op de hoefslag te lopen... helaas pindakaas, toch nog een nette vierde plaats. In de barrel was Peter's euro'tje op dus ging King ook niet voluit, just for oliebol and giggles baby Haha!

Het was een leuke dag, hopelijk hebben de andere deelnemers dat ook zo ervaren.

Rhaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:56

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 18:31

Ziet er leuk uit zeg! Tof dat Peter zoveel prijzen in de wacht heeft weten te slepen Ja Zodra Joy in de goede galop kan aanspringen doen we ook een keertje mee Ja

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 18:38

leuke foto's zeg, een geslaagde dat dus!
gaaf van de barrelrace, jammer dat daar net geen foto's van zijn!

Rhaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 19:56

SuperRoos schreef:
leuke foto's zeg, een geslaagde dat dus!
gaaf van de barrelrace, jammer dat daar net geen foto's van zijn!

Daar zijn wel foto's van! Op deze link:

http://www.oypo.nl/3390854A67E74BFC

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:14

ow sorry dat had ik niet gezien, ziet er echt gaaf uit ja, leuk!