Toen ze aankwamen werden gelijk de paarden allemaal afgezadeld en bij elkaar in het land gegooid. Dat moeten ze binnenkort onderweg ook doen, want er wordt dan s'nachts buiten overnacht en de paarden allemaal bij elkaar in een landje. Dit ging heel goed, tijdens de diverse ritten waren de paarden al goed aan elkaar gewend en in het land gingen ze gelijk eten.

En iedereen ging lekker even uitrusten met uitzicht op de paarden.

Nadat iedereen zijn dorst weer had gelest en langs de toilet was geweest, werd het tijd om weer te vertrekken. De paarden werden weer gevangen en gezadeld.

Even wachten tot de rest ook zover is.

En dan kunnen ze weer vertrekken.

En als laatste nog een foto vanuit de tuin, als ze in de verte weer richting het bos gaan.

Er was één ruiter die niet de trail gaat rijden, maar die ze vanuit Elst (Utr.) het startpunt naar ons heeft begeleidt. En na de stop zijn mijn vriendin en ik een stuk met ze meegereden, mijn vriendin is in Leersum afgehaakt en ik ben via Amerongen met een boog weer naar huis gereden.
Ikzelf zou heel graag zo'n grote rit gaan maken, alleen is dat niet te realiseren op dit moment. Maar het was leuk om een klein beetje de sfeer te proeven.
Vanaf deze plaats wens ik de ruiters nogmaal heel veel succes toe en een voorspoedige rit naar Parijs.
Jeetje, lijkt me geweldig om te doen!
)
.... Het had toch zomaar gekund bij jou in de tuin
.