[WN] Horses Paradise, Geldern --> meer info?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Linda

Horses Paradise, Geldern --> meer info?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 18:16

De manege waar ik nu les, gaat verhuizen (helaas). Omdat de afstand iets te ver wordt, moet ik op zoek naar iets anders, want ik wil wel blijven lessen.

Ik ben aan Schijndel aan het denken. Maar gezien het niet zeker is dat ik volgend halfjaar nog in Eindhoven woon, zoek ik liever iets wat ik vanuit Maasbree kan bereiken.
Nu zag ik in een regionaal blad staandat in Geldern, Duitsland, een westernstal komt / inmiddels is: http://www.horses-paradise.de/ . Deze heeft eerst in Duisburg gezeten. Ik zag dat ze daar ook lessen geven op "lespaard".

Kan iemand mij misschien meer vertellen over die stal? Wie / hoe daar wordt lesgegeven?

Op site zag ik de naam Inge Mostowy staan, maar in het krantje stond dat zij kunstenares was..dus zij zal wel niet degene zijn die lesgeeft Knipoog .

Iig alvast bedankt voor de info!

DubbelFun

Re: Horses Paradise, Geldern --> meer info?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 18:44

_Linda schreef:
Op site zag ik de naam Inge Mostowy staan, maar in het krantje stond dat zij kunstenares was..dus zij zal wel niet degene zijn die lesgeeft Knipoog .
Ik ken haar niet maar waarom zou een kunstenares niet kunnen lesgeven. Volgens mij is één van onze betere amateurs ook kunstenares Knipoog

Gewoon eens langsgaan en een 'kijk'lesje nemen Lachen

_Linda

Re: Horses Paradise, Geldern --> meer info?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 19:00

Kan dat, kunstenares en lesgeven? Clown

Maar je hebt gelijk, zo staat het hierboven wel een beetje beschreven. In het krantje staat het in een context alsof het los van het paardrijden staat ( het is bij een of ander kasteel-achtig iets, en zij opent daar een atelier).

Van het weekend hebben ze open huis, maar dat gaat mij niet lukken om dan langs te gaan. Vandaar dat ik zo al wat info probeer te verkrijgen.