Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) gevuld.Klaasje schreef:Ik was laatst in Gouda, daar waren toch wel 15 combinaties per onderdeel ongeveer.
In Oosterwolde zijn de klasses ook wel goed (voor de western begrippen) gevuld.
Het grootste nadeel van Zeijen vind ik de lange wachttijden en pauzes.
Klaasje schreef:Maar zijn die niet inherent aan de kleine klassen dan.Het grootste nadeel van Zeijen vind ik de lange wachttijden en pauzes.
billykid schreef:als het in Zeijen zo door gaat is er al helemaal geen ochtendprogramma meer,als ik de geruchten mag geloven.Zo komt de instroom natuurlijk nooit op gang
Citaat:Er was ook nog eens een wedstrijd in Dersum waar ook altijd wel nederlanders starten. enz enz enz...
Citaat:En dat niet alles even strak gepland is,...heerlijk als beginner,kan ik even mijn zenuwen onder bedwang krijgen en voor de 20st keer het proefje doornemen.En door het tijdoverschot onstaan hele leuke initiatieven,afgelopen zondag een barrelrace en vorig jaar een gratis clinic van willem...super!!
Bij slecht geplande wedstrijden meld ik me dus ook ijskoud af voor de laatste onderdelen en interesseert het me geen moer hoeveel punten ik heb staan voor de allround of wat dan ook. Ik ga niet langer met m'n paard werken dan dat het leuk is voor ons allebei.billykid schreef:Wat ik mij zo afvraag is het volgende,wat gaat er mis in de westernsport?
Ben ik zondag in Zeijen,starten er 3 combinaties in de beginnersklassen een handjevol in de openklasse.De amateurklassen waren wel aardig gevuld,gemiddeld een man of tien.graag wat reacties hoe het beter kan en moet! groetjes, Jan
billykid schreef:Nou Sonja,daar hebben we alweer een punt!!er komen steeds meer wedstrijden waar je ook niet eens meer op de allroundtitel hoeft te wachten,omdat ze het niet meer nodig vinden om die uit te schrijven.Niet dat ik kans maak op de titel,maar zo kan ik ongeveer zien waar ik sta.Ik start vanaf nu geen wedstrijden meer waar ze geen allroundtitels hebben.heb ik zondag trouwens in Zeijen ook niet gedaan ! gr. Jan
piggeljay schreef:Zeijen staat bekent om zijn onrijdbare parcoursen in trail,
Sonja schreef:billykid schreef:Nou Sonja,daar hebben we alweer een punt!!er komen steeds meer wedstrijden waar je ook niet eens meer op de allroundtitel hoeft te wachten,omdat ze het niet meer nodig vinden om die uit te schrijven.Niet dat ik kans maak op de titel,maar zo kan ik ongeveer zien waar ik sta.Ik start vanaf nu geen wedstrijden meer waar ze geen allroundtitels hebben.heb ik zondag trouwens in Zeijen ook niet gedaan ! gr. Jan
Volgens mij is dat bij de WRAN verplicht. Prijs eraan hangen hoeft geloof ik niet, maar titel uitroepen wel, toch? 'k Zou het na moeten kijken. Maar feit is wel dat je doorgaans staat te wachten (om de organisatie en evt. sponsor zoveel mogelijk tegemoet te komen liefst nog opgezadeld) tot iedereen weg is om een prijs in ontvangst te nemen. Is doorgaans niet zo best geregeld.