Mijn rit was super, voorkeuring alles 0 en hartslag 28

We kwamen 3 minuten te snel aan, en omdat er een misverstandje was met de grooms zijn we helemaal naar de trailer teruggelopen om af te zadelen etc... Dus na 11 min nakeuren en toen weer allemaal 0 en hartslag 36

maar... de vet vond dat liekie kreupel was

Niemand die iets kon zien.
Toen de vet zei dat ik dan maar buiten op het harde moest gaan draven dat het dan ook voor mij zichtbaar was, ging ik dat doen. Ik zag weer niets

Ik weer naar de vet gelopen die niets aan het doen waren of hij mij kon laten zien wat hij zag, de uitslag interesseerde me niet want ik heb deze rit niet nodig voor mijn punten zei ik nog. De vet zei bot: nee, ik kom niet kijken, hij is gewoon afgekeurd, en je haalt er thuis maar iemand bij die er verstand van heeft! Nou bij mij op stal zag ook niemand wat

Lekkere behulpzame vent zeg
Later hoorde ik dat bijna alle nederlanders afgekeurd waren
We waren een super stel, 2 arabhengsten die zich goed lieten zien! Ik had een fototoestel bij maar helaas vergeten aan de grooms mee te geven
Ondanks alles heb ik echt een super rit gehad, het was gezellig met Nagyl en het tempo van beide paarden kwam zeer goed overeen

Ik heb er in elk geval een super gevoel aan overgehouden. En Liekie komt zeer snel weer terug op zijn oude niveau gelukkig... Hij blijft me verbazen

).